Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsjukdom-ohälsa
Läst 8771 ggr
angelica75
13

Blåa hälar och fötter

Var till sjukgymnasten idag för mina fötter. Tog upp om att jag tycker att jag har blåa fötter. Det tyckte han också att jag har. Upptäckte detta för ett par dagar sedan. Vet inte vad detta kan bero på. Är det någon som har haft något liknande?

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

mongu
2

Vad är felet med dina fötter? Det är svårt att generellt säga nåt vad det kan bero på.

Vet du om du gjort nåt särskilt de sista dagarna som kan göra att det har blivit blått?

Hade inte sjukgymnasten nån tanke om vad det kan va? Har du varit hos sjukgymnasten förut eller var det första besöket. För det kan ju va en anledning till om han inte kunde säga nåt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

angelica75
0

Man kan säga att jag går på kullerstenar. Detta kommer och går. Har diagnosen fibromyalgi sedan jan -03

Jag har inte gjort något speciellt. Min grundsjukdom är dermatomyosit som jag hade som barn. Läkarn skulle skicka remiss till reumatologen. Ifall det kan vara den som gör sig påmind. Glöm inte bort mig jag finns härRynkar på näsan Men jag vill inte ha den tillbaka. Gå på kortison igen vill jag inte.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier