Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1225 ggr
johan86an
0

Skrivit om de innan!

Gjorde ja fel när jag valde att gå hr? menar pga mitt handikapp? måste bara få veta väldigt många har frågat om de verkligen varit rätt väg för mig att gå och ja de har känts rätt för mig ! Just nu är jag diskare på ett ställe undrar kommer de att bli skillnad? hoppas att detta inlägg hamnar rätt nu

[SvenA]
0

Vad menar du med detta ?

johan86an
0

alltså de jag har ja de är svårt att beskriva för de har inget namn, men de är så att mina händer skakar hela tiden mycket ibland mindre ibland men de är alltid lite. de med jobbet hörde inte direkt till här men de är inriktningen jag valt iaf! och ibland funderar jag på om jag gjort ett dumt val nu kanske du förstår lättare

[SvenA]
0

Det är väl klart att det är rätt om du känner att det är det och arbetsgivaren godkänt att du är där

Vad andra tycker är inte något att bry sig om

johan86an
0

ok men jag har ju bara hamnat i disken ju:( han säger hela tiden att vi får se när den dagen då jag står i köket kan komma men de de har ju inte skett på 2 år nu:(

Sara
0

Har du bytt nick? Varför?

Sara

johan86an
0

vet inte riktigt hur jag skall förklara fick för mig att flickan blev sur på mig när jag skrev om oss i relationer så tog bort från hennes skull men sen var de inte så som jag trodde så skapade en ny men nu vet jag inte längre om intresset finns där:S