Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 3752 ggr
Mandysan
0

Hur mår du idag?

Hur mår du idag? Psykiskt och fysiskt. I den här tråden får du skriva av dig hur mycket du vill.

Jag får väl svara på min egna fråga och säga att idag mår jag bättre än vad jag har gjort på väldigt länge :D

/Amanda

Maria
0

Ont, ont ,ont. Ingen bra dag alls…

/Maria

Joossse
0

Jag mår hyffsat bra idag!

Denna kommentar har tagits bort.
NatthaBlom
0

Idag så har jag vell mått hyffsat bra om man tänker hur jag mått annars, har tränat 3 pass, ett slalom, en A3, o ett snabbhets/bålpass. Har som vanligt mått illa o dunkande huvudvärk:S

Mandysan
0

Nu mår jag dåligt igen :'/

[Quellii]
0

#5 Nej, varför det? :/

Mandysan
0

#6 Pga ewn mindre trevlig nyhet, allting står utskrivet i tråden "Jag vill flytta NU" om ngn är intresserad…

sputtnick_plexus
0

Jag mår jättebra idag! :D

Mandysan
0

Idag är jag överlycklig! :D

Ellen95
0

Jag mår jätte bra idag!:D det snöar är så glad!

The_Rat
0

Ganska bra, är dock depp över det kalla och blöta vädret… Och 1 mars är det ju!

Karmatarerskanise
0

Jag är deppig. fick inte se skymten av snö i vinter :(

[Quellii]
0

#12 Du får hälsa på i Norrbotten, här vräker det ner snö :P

Karmatarerskanise
0

Jag hade inte bangat om jag inte hade haft hunden här. Är verkligen ledsen över att en helt vinter gått utan någon snö :( Jag älskar snö!

Mandysan
0

#14 Jag är tvärtom, är överlycklig över att gräset har börjat komma upp!

Karmatarerskanise
0

Nej usch. Jag är en av dessa människor som inte ALLS gillar sommaren.

Svettigt, varmt, INSEKTER. Jag får ångest bara av att tänka på det.

Nu när man har hund är det dessutom fästingar man ska tänka på … orkar inte..

sputtnick_plexus
0

Ikväll är jag överlycklig! :)

Werliin
0

OK mår jag :) eller snarare, helt okej!

#17 hehe trodde du sa "äventyrlig" eller jag trodde du sa det medans jag skrev, han skriva en mening tills jag  tittade upp igen. Men överlycklig är allt annat än fel! njut av dagen, gör något du helst vill göra, eller gör något du INTE)annars) vill göra och känn dig glad ändå =) kram

Ellen95
0

Idag är jag lite trött. Vaknade så tidigt"/

Lippo
0

Mår väl sådär. Har en massa skolsaker som jag skulle göra över lovet som jag inte har gjort än (sista dagen).

signemo
0

Glad över en ledig dag, ont i min nacke, vänstra axel och arm, lite trött eftersom axeln väcker mig på natten. MEn har tur för jag har lätt att somna om.

Var rädda om varandra

Mandysan
0

Även idag mår jag riktigt bra psykiskt, funderar på om ngn har haft i mig lyckopiller ;) Är dock lite förkyld och väldigt hes. Men det går väl över så småningom ;)

Karmatarerskanise
0

Låter bra Mandysan :)

[Quellii]
0

#22 Härligt! :D

Jag mår bra, lite trött bara ^^ Har varit rätt så trött ett bra tag nu, men det går nog över det med skulle jag tro ^^ Förkylningen har nästan släppt helt och det är jätteskönt :)

sputtnick_plexus
0

#24: Vad skönt!

Idag mår jag bra :)

SimsBrooke
0

Jag mår sådär, är illamående och vet inte alls vad det beror på.. För övrigt mår jag super.. lite ont i axlar dock

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Karmatarerskanise
0

Trött som då, ska nog vila lite :)

Pomperipossa
0

Nu börjar saker ordna upp sig igen… Anidepressiva känns fortfarande som ett litet måste för att inte deppa ihop totalt efter allt kaos… Det positiva är att jag blev tipsad om ett nytt jobb som jag ska söka… Höjer min månadslön med nästan 8.000:-i månaden…och som ensamstående 2 barnsmor skulle det vara behövligt.:)

Karmatarerskanise
0

#28 Det var ingen dålig höjning om du skulle få jobbet :D

The_Rat
0

Suuuperbra ^^

Mandysan
0

Kanon bra idag med! :D Äntligen börjar förkylningen och mensvärken att släppa lite!

=D

The_Rat
0

Just nu jättejätte bra :D

Joossse
0

jag mår bra idag =)

The_Rat
0

jättejätte stressat :(

abbis
0

piss…allt hänger över en som en stor jätteblöt disktrasa

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Karmatarerskanise
0

Tror jag har halsfluss :/ Kasst. Och bara för jag har ont i halsen sväljer jag extra mycket .. fattar inte det :)

sowt
0

Jättehärlig dag , solen lyser och jag är ute och mår jätte bra ;D

kastanjen
0

Mår ok idag… var ute på en långpromenad innan frukosten och nu känner jag mig såå nyttig att jag mår ok… får hoppas det håller i sig, har mått piss ett tag….

[Quellii]
0

Glad och Uppåt, Ont i halsen och lite trött i ögonen.. :) Det får vara dagens beskrivning av hur jag mår just nu ^^

Joossse
0

jag mår bra idag :D

Mandysan
0

Idag är jag glad igen, trots massvis med snö :)

[Kreatia]
0

Jag mår kanonbra idag. Fick ett glädjebesked med posten. Skadade mitt vänstra ringfinger för två år sen och det blev inte bra utan är lite krokigt och tjockare an de andra fingrarna. Stridslysten och beredd på kamp mot försäkringsbolaget slet jag upp kuvertet i dag men fick snabbt fälla in mina taggar då jag läste att jag får 10.000:- insatt på mitt konto inom 10 dagar! Nu ska här handlas! Både ett och annat Skrattande!!!

Ellen95
0

Jag är överlycklig  har nämligen påsklov!:D

Lippo
0

Mår bra just nu ^^ Påsklovet har ju precis börjat och så är det top model snart :]

Flippa
0

idag mår jag inte alls bra.
kommer inte må bra på ett par dagar / veckor.

_jag hade 4 kompisar som sov här inatt.
vi hade jätte kul på morgonen.
sen när jag satt på datorn och loggade in på msn så hade någon skrivit till mig.
när jag såg vad det stog så började jag stört grina!
det var min "pojkvän" som hade skrivit; jag vill inte göra dig ledsen men jag gör slut :(
tårana rann och rann. min kompis ida ringde han fler gånger och frågade varför han gjorde slut men han la bara på luren och skrattade. sen ringde vi igen men han "visste" inte varför han gjorde slut. sen så nu på kvällen så loggade han in på msn då jag var inne. då stog det
_**F (L) jag älskar dig!
**alltså hade han hittat en annan som jag visste bara att han inte vågade berätta det. och nu har jag pratat med han och nu säger han att han har skit dåligt samvete för det han gjort. han är ledsen för att jag är jätte arg och jätte ledsen. han vart nästan lite rädd då jag pratade med han, för jag var så arg på han. han har krossat mitt hjärta helt. han trodde inte att jag blev ledsen då han gjorde slut. han fattar inte hur mycket han betyder för mig.  jag kommer grina hela dagarna, kommer aldrig kunna le igen. ååh !

Kristall
0

Idag mår jag väl ok..
Bet mig hårt i tungan igår och det är ett litet sår som värker hela tiden… "/
Men annars mår jag bra. :) Vi har påsklov nu, börjar skolan igen först på tisdag! :D Ser fram emot att få ut matteprovet nästa vecka också. Skolan går helt OK, djuren mår bra och inget stress :)
Men en sak som dämpar mitt humör lite är att jag inte har hört från min pappa på över en månad :(

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Mandysan
0

Idag mår jag super psykist, tyvärr inte lika bra fysiskt….

Naaathaaa
0

Idag mår jag lite halvt om halvt.

[Quellii]
0

Trött och lite huvudvärk, men annars är det bra, humöret är på topp just nu :)

sputtnick_plexus
0

Är hemma från skolan för att jag har ont i hubudet & halsen.

Lippo
0

Känner mig sådär.

Karmatarerskanise
0

Jag mår ovanligt bra idag :)

Maja
0

Huvudvärk.. :(

Eazyy
0

skit..

sputtnick_plexus
0

Mår toppen idag!

Karmatarerskanise
0

Jag är irriterad idag.

Mår bra av medicinen, äntligen. Men nä, nu verkar det som om min mage säger nej! Jäkla skit!

Mist
0

Jag har en kanon huvudverk … Hur btar man det utan massa piller sm ej funkar ?

// Mist

sputtnick_plexus
0

Mår bra :)

[mjuue]
0

Lite sjuk, lite orolig annars bra! ;)

snutteplommon
0

idag mår jag sådär har såna mensvärkar bläääää vad det är jobbigt , annars mår jag bara fint .

Ticka
0

Lite gnällig/lite frustrerad och lite småöm vilket irriterar mig på grund av att jag är gnällig… Hm.

Fot i munnnen

Trazzel
0

Idag mår jag inte alls bra. Har på sistone blivit mer och mer nere. Vill mest sova, jobbigt när nån kompis vill komma och hälsa på eller ha med mig ut på nåt, svårt se det positiva i livet, orkar inte ta mig för nåt. Som tur är har jag hunden hos mig emellanåt och han behöver ju komma ut. På jobb har jag däremot en pigg och glad sida, älskar mitt jobb. Men när jag kommer hem går luften ur mig. Känns inte som man är värd vatten ens. Usch vad gnällig jag låter, men det är så jobbigt just nu och jag inte riktigt sätta fingret på vad som känns jobbigt. Men inget känns riktigt kul längre. Jag är mest negativ till allt. Kan börja gråta för ingenting. Nu ska jag inte gnälla mer!

[mjuue]
0

Haha idag mår ja inte bra!
ändå ska jag till skolan..
Har typ stukat handen. Stukade handleden förra året så vet hur de kändes o hur symptomen var. Nu har jag väldigt liknande symptom fast på halva handen.. blir nog svårt o skriva i skolan , det e på höger hand :P
Men ska iaf till skolsyster o ta me mej bandage o se va hon säger..
Sen är jag ganska sjuk oxå, förkyld o så .. blir kul o se hur mycket man orkar idag egentligen:P

EmmaG
0

Ganska bra.. Har kört lite pilates & håller just nu på att provar på 2 nya produkter jag tagit hem för mitt jobb (säljer aloe veraprodukter för världens störta företag inom branchen inom aloe)
Har provat en scrub & har just nu en ansiktsmask. Är alldeles stel & grön..hehe

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Wiizy
0

inget bra,.

joooossan
0

Psykiskt helt okej :) Förutom att jag är helstressad för ett prov vi har imorgon :P
Fysiskt, gått på hryckor nu i två veckor, hoppas att få slippa dom om ngra dagar ;P Får panik när jag inte kan ut och gå x)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

sputtnick_plexus
0

Idag mår jag ganska bra, lite trött.

Sehvrin
0

Idag är jag stressad och mår inte alls bra och anledningen till att jag är stressad är att jag måste ordna hur jag och två till ska ta oss till Malmö imorgon med massor av packning. Anledningen till att vi ska dit är för att vi ska tävla i kendo och jag ska gradera, men just nu är jag mer nervös för resan dit än graderingen.

Och ovan på allt detta så har jag skolarbete samt har inte sovit ordentligt så jag är på gränsen till bryta ihop just nu.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

zabelle
0

#68 Önskar dig lycka till både med tävlingen och graderingen!

Zabelle   

rockygubben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har åkr på en rejäl förkylning med hosta ont i halsen feber.Och nyser hela tiden.

Sehvrin
0

#69 Tack Glad Tävlingen bryr jag mig egentligen inte så mycket om, det är mest för att det är kul, utan det är graderingen som är det stora målet.

Nu mår jag lite bättre, för nu vet jag hur vi kommer ta oss till Malmö (tåg) så nu är jag bara matt efter att ha oroat mig så mycket förrut.

signemo
0

Är trött. Gick till jobbet efter influensan, lite tidigt, är trött och det värker i kroppen. Men viktiga papper måste in.

Sen är jag lite nere av annan orsak också. Men det tar jag inte här.

Sen är jag glad för att jag åter har egen dator och att min familj är den finaste som finns..

Var rädda om varandra

HannaM
0

Trött, huvudvärk och ångest. Funderar på att gå och lägga mig igen.

joooossan
0

Precis fått veta att det är något som inte står rätt till i min kompis familj, någonting med hennes pappa med, som är frånskild. Så just nu kan jag inte släppa tankarna från henne..

Annars mår jag bra, lite dåligt samvete för att jag inte rört mig så mkt idag men det får vi helt enkelt ta imorgon ;)

Maja
0

Ont i halsen! :(

joooossan
0

#75 Krya på dig :)

Maja
0

Tack! =) Ska ut på långtur med hästen i helgen, då vill jag inte vara sjuk!

joooossan
0

Då är vi två! ;) Var och provade ut en ny sadel idag så imorgon blir det en testrunda :)

BattleBitch
0

Influensan, dag 6. Inget ljus i tunneln ännu =(

Maja
0

Ont i halsen, så det blev ingen långtur! :(

Chestnut
0

Har en jobbig dag idag.

Har sån fruktansvärd värk och samtidigt lite smått ångest. HAtar att ta värktabletter, speciellt de lite starkare. Är inte allt för trevligt att vara i sin egna lilla värld hela kvällen men samtidigt så kan jag inte gå runt och ha ont…. Vill inte bli beroende!

Med vänliga hälsningar
Chess

joooossan
0

Idag blev det inte alls vad jag hoppats, sitter och har ångerst över vad jag ätit idag, samtidigt som jag är rätt stolt över att inte ens tittat ¨på en godisbit på tre veckor..

[SvenA]
0

#82 Så länge du har riktig värk blir du inte beroende av värktabletterna

Chestnut
0

#84 Förvisso, men det tar emot att ta värktabletter  fast jag har ont.

Mår lite bättre idag.

Med vänliga hälsningar
Chess

[SvenA]
0

#85 Om man inte tar värktabletterna när man har omt kan det bli så att man måste ta mera tabletter när värke blir outhärdlig och det blir svårare att bli av med den

Det kan även skapa en stress i kroppen som inte är bra i längden

Fast man ska därför inte heller överkomsumera värktabletterna

signemo
0

Solen skiner det är  härligt. Borde ge mig ut. Men har ingen lust .

Men känner mig mest  som en urvriden disktrasa. Trött i kroppen, trött i sinnet. Nog om det.

Kramis på er

Var rädda om varandra

BattleBitch
0

Jag ser ljuset i tunneln på förkyldningen, dag 7.

Huvudet är som en stor fotboll och bihålorna igen snorade, men jag orkar stå på benen =) Jag har tom orkat börjat städa =) =)

Det är hopp om det! =)

Maja
0

Febrig, ont i halsen, illamående.. Kräks upp allt jag får i mig..

Sehvrin
0

Jag mår bra idag. Jag är jättetrött efter en helgs tävlande, men jag klarade mig på graderingen idag så jag är helt och hållet nöjd. Och trots att jag inte tog en enda poäng på tävlingen är jag nöjd över min insats där också Skrattande

Om jag inte vore så trött skulle jag dansa en glädjedans just nu Flört

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.