hälsotips
Ett hälsotips från mig.
jag har börjat promenera ca 50 minuter innan jag börjar jobba på morgonen, jag går i snabb takt, och ibland småspringer jag lite , och det är så skönt , första metrarna är inte så roliga , då undrar man va man håller på med , men efter en stund känns det bara bättre och bättre, och när man nästan är vid jobbet då känns det jätte skönt , och när jag kommer till jobbet så tar jag mig en kopp the, sen har man liksom dagens motion avklarad, och på eftermiddagen kan man gå hem och laga en god middag och fixa hemma med allt man behöver göra,och jag känner mig så pigg. jag börjar jobba kl 8 och har väldigt nära till jobbet, så på det viset är det är himlans bra, annars simmar jag en dag i veckan 1 timme, jag har vart ute och gått på morgonen när det rengnat och det va lika skönt, det kostar ju heller inget att promenera och gymm har väl aldrig varit min grejj kram till er alla och sköt om er
Jättebra om man kan klämma in motionen på ett sådant ställe tycker jag. Dessutom sparar man ju bensinpengar om man går istället för att åka bil och det är även bättre för miljön. Kanon!

ja det är verkligen skönt , och det är bara dyrt att gå på gymm. nu i denna lågkonjuktur , jag skulle kunna sova en timma längre men väljer istället att kliva upp.. kl 6 istället
Jag har även hört att man bränner mer fett av att gå på morgonen. Men vet dock inte om detta stämmer. Men stämmer det, och man vill gå ner i vikt, är det ju jättebra.

jag har gått ner ca 3 kilo denna höst. jag är inte speciellt tjock men lite på magen
#4 Härligt!
:)
Med vänliga hälsningar
Chess
du gör samma som jag - jag är också helnöjd med promenerandet. Jag har aldrig riktigt kunna köpa det där att det viktiga är att det är skönt EFTERÅT - jag fixar inte det - promenaderna jag tar är sköna med en gång - oavsett väder.