Fryser och svettas
Jag blir knasig snart…
Om dagarna fryser jag konstant. Hemma har vi normal rumsteperatur men ändå så har jag tjock fleecetröja och varma sockor på mig och fryser ändå, så jag har alltid ett täcke på mig när jag tex tittar på tv.
På nätterna svettas jag Floder och då har vi kallt i sovrummet. Täcket håller mig precis lagomt varm men ändå så vaknar jag varje natt och är helt genomvåt av svett från topp till tå.
Det går åt mycket sängkläder :o/
Frussen har jag väl alltid varit, allt under 25 grader är kallt brukar jag skämta med lite allvar bakom.
Men nattsvettningarna började för drygt en månad sedan och nu börjar jag undra om jag har någon obalans i kroppen.
Någon som har nått tips?
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Hur gammal är du? Kan det vara klimakteriet som börjar spöka…?
/Maria

Jag är bara 34.
Äter du starka mediciner? Jag får så där då och då, men jag tror det kan vara medicinerna som spökar, jag är ju bara 36 år så klimakteriet känns inte så aktuellt ännu.

Nej jag äter inga mediciner, bara vitaminer som jag har ätit länge.
Detta började som i en handvändning och börjar bli rätt tröttsamt :o/
Jag tycker du ska ta kontakt med en läkare så du får veta vad´det kan vara .Så slipper du gå runt och vara orolig.Lycka till.

Kolla din sköldkörtel hos läkare.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#5 och 6 - Ja jag får nog göra det snart verkar det som :o/
Tack skall ni ha allesammans för era svar :o)
Jag fryser oxå konstant på dagarna, vi har runt 23 grader inomhus, men ändå så fryser jag. Jag måste ha nästan över 25 grader för att jag inte ska frysa. I mitt rum har jag dator, säng, och tv så det blir lätt över 25 grader, och det är RIKTIGT skönt :P
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke