Vad kan detta vara?
Ont omkring urinblåsan vid urinering. Svagare stråle än vanligt. Kissar ofta och får inte ut allt. Mycket flytningar. Inget resultat på UVI-prov. Känns för övrigt inte ens som UVI.

Har du lämnat prov för UVI på VC? Så det är skickat för odling? Helt klart så borde du undersökas för det är ju inte som det ska. Eller hur?
Testa med att dricka extra mycket o gärna sånt som är lite surt. T.ex tranbärsjuice eller citron tillsatt i vattnet.
Men jag skulle nog beställa tid för undersökning.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Ja, det skickades till odling men dom hittade ingenting.

Ska dom gå vidare o utreda mer?
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Nej, dom sa att jag får ringa och beställa en tid om jag känner att det är något att kolla upp.

Testa att dricka extra ett tag så får du se om det hjälper nåt. Annars så skulle nog jag beställa tid o få det kollat.
Ha en bra dag! Mongu.
Tvätta dig med naturell yougort i underlivet. Har själv gjort det för några år sen med bra resultat.
Hur skulle det kunna hjälpa att det gör ont i urinblåsan när jag kissar?
Jag tycker absolut att du ska kolla upp det, kan ju ara vad som helst!
Lycka till!
/amanda
#7 Youghurt är bra mot flytningar