Protestera!!!
Lade in denna tråd på ett annat forum med såg att det gav ett alldeles för dåligt resultat. Skriv på "Sjuka och utförsäkrade skall ha upprättelse! Det ska minsann inte få trampas på oss sjuka.
www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=2 src="http://bokstavsfolk.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Jag tror att om du vill ha resultat är det nog en bra grej att skriva lite om den och inte bara "skriv under".
Dessutom har du inte någon direktlänk, så om man själv inte lyckas hitta rätt protestlista på www.Namninsamling.se så är det inte så konstigt om det inte ger resultat.
Jag vet inte om jag har hittat rätt, men det verkar kunna vara namninsamlingen för Upprättelse för sjuka och utförsäkrade?
mvh Martin
#1 Jag har nu försökt kopiera den genväg du så snällt hittade åt mig, men när jag klistar in den så kommer bara den jag hittade först alltså www.namninsamling.se Vet faktiskt inte hur jag ska göra. Det brukar ju funka.
Du får kopiera den understa länken, där är den direktlänkad. Den översta har jag länkat till själva sidan bara.
Om du håller musmarkören över den fetstila länken i #1 och högerklickar och väljer "kopiera genväg" så kopieras direktlänken till namninsamlingen för det ändamålet.
Annars får du markera och kopiera nedanstående länk:
mvh Martin
#3 Det var just så jag gjorde men den nedre direktlänken som du fixat. Men den växlade om till fel sida när jag klistrade in den???? Fattar inte varför. Det blir nog bra ändå. Har sett att fler och fler skriver under listan nu och verkar positivt inställda.
Tack ändå för hjälpen