Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1390 ggr
Lottar8
0

Glad o fri!

Idag har jag gjort nåt som är riktigt bra för hälsan. Jag har sagt upp mig! Vad skönt det var. Jobbat på samma jobb snart 3 år o min chef är helt koko. Kommer INTE att sakna henne! Har du gjort något för att må bättre någongång?

Maria
0

Jepp, tog tjänstledigt och detta ledde i förlängningen till ett bättre jobb.

Lycka till med din nya tillvaro!

/Maria

brutus_73
0

hej på dig. Jag sade oxo upp mig från ett fast jobb pga att jag mådde så dåligt av att vara där… det är det bästa jag gjort men ändå en svår sak pga ekonomi etc men det ordnade sig för mig ändå tillslut till det bättre… träffade en fin kille och har nu familj men tyvärr inget fast jobb ännu… Lycka till

[Quellii]
0

Vad härligt att du känner dig fri :)

Ja, jag tog mig ju i kragen och började gå ner i vikt :)

siberlina
0

jag brukar    åka   utom lands   och  bar a ha  det  jätte  skönt  det  är      mycket bra   för själen,,  thailandär bra  , jag gnetar   för att   ha råd

[kvasthilda1972]
0

Japp! Jag har bott 6 år i Göteborg tillsammans med min exman och där nere var jag sjuk jämnt, i sommras tog jag ut skilsmässa och flyttade hem till Medelpad, jag gick ner 16 kg och haft endast 1 förkylning på 6 mån och min pälsdjursallergi har försvunnit…

EllinorOlsson
0

Jajamesan! Jag tog mig själv i akt och gjorde nåt som jag egentligen borde satt i verk för längesedan. Jag sökte in till konst/design skola i lund med ett flertal arbetsprover. väntetiden gjorde mig hypernervös, but guess what? Jag kom in! Detta är det bästa jag gjort iaf för min egen skull !*klappar mig själv på axeln*

april4
0

Jag såg till att bli fri från en psykopat. Det bästa jag gjort nånsin, ordet frihet fick ett innehåll.

Mandysan
0

Låter härligt allihop!

Det jag kommer att tänka på är att ta kontakt med en sjukgymnast. Inte nog med att han hittade mitt problem direkt dessutom är han väldigt noga med att hela jag ska må bra, har fått många kanon tips!

Hamka
0

Åkte iväg på lajv i en vecka :D Det gjorde verkligen att man mådde bättre i kropp och själ.