Köra en 8 veckors
Funderar på att göra en Anna Skipper och äta sunt och träna mycket i 8 veckor och se vad det blir för resultat. Inte banta eller så. Jag skulle bara behöva röra på mig, för att bli piggare, och må bättre. Få lite mer kondis och lite mer muskler :)
Så ska sluta äta godis och skräpmat. Bara äta hemmalagad mat och mer grönsaker. Kommer inte ta bort smör och grädde. Men kanske inte vräka i mig så mycket som jag gör. Unna mig, men mer sällan. Nu äter jag väldigt dåligt men kroppen ser inte ut att förändras, varken åt det bättre eller sämre. Så om jag börjar träna och gör maten nyttigare så måste det ju bli resultat. Slutade röka för 4 månader sen typ, och det var ett bra steg på vägen iaf :)
Låter bra :)
Känner en vän som slutade med bröd i 12 veckor. Annars åt hon som vanligt och rörde sig som vanligt. Hon tappade nästan 10 kg.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
hehe oj då, jag äter inte bröd iofs. Men sen jag slutade röka har jag fått ett sånt jäkla sug efter sött och salt. Sen är det för lätt att gå å käka på pölsemannen här på jobbet, eftersom jag har så svårt för att göra matlådor, brukar äta en redig lunch, men till middag behöver jag inte så mycket. Så blir inte av att man gör matlådor. men ska börja med det nu :P
Det låter bra :) Du får gärna hålla oss uppdaterade om hur det går :D
jag kommer antagligen skriva ner mina mått, innan jag börjar, på min blogg. skulle ju vara kul om man var några stycken som startade samtidigt :P

Jag & min man ska försöka skärpa till oss nu från & med 1 mars.
Inte äta lika mycket donken, pizza, sibylla etc, Inget godis, förutom ngt litet på helgen kanske. Plus att vi ska börja simma iaf en gång i veckan.
Bra att du sa det där med mäta ens mått! Det har jag ju tänkt, men glömt av..får göra det idag då.
Hmm..en 8 v period känns rätt lagom ändå. En tidsspann att hålla sig till garanterat & för skojs skulle se vad som händer på den tiden.
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
mm precis, 8 veckor blir som en rivstart, lite avgiftningsperiod. Känns ju lättare att tänka att man ska låta bli godis och skräpmat i 8 veckor och inte för alltid. sen när man kommer igång kommer ju suget att försvinna. Sen att man inte ska ge upp för att man faller tillbaka en gång, utan att man tar nya tag direkt efter :P Vi får kanske skriva ut våra ursprungsmått här och sen återkomma om 8 veckor :P före efter bild med kanske, hehe
Jag vill vara med!!!!!
Jag är villig att lämna ut mått och vikt och allt.
Men när måste vi börja? ;)
http://velsan.blogg.se/1204541570_dag_1_vecka_1.html
here vi go, den nakna sannningen! Jag börjar idag, ingen idé att skjuta på det :)
vågar man lägga ut förebilder? :P har nog aldrig låtit bli att försköna mig själv på bilder, undvikit att se sanningen. alltid dragit in magen, tagit bilder där jag slappnar av, se problemet i vitögat. putmage och allt.

Då lägger jag ut en länk till min blogg om ämnet oxå då =)
http://lekparken.egetforum.se/forum/weblog.php?w=3
Andra inlägget som heter Bror Duktig finns både mina & makens mått.
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
okej, det här ska bli kul, alla har olika förutsättningar. jag tex är inte så upprörd över min vikt, jag vill ändra formen på kroppen, få bort putmagen och sånt. fixa problemet nu, för det kommer bli värre annars.
okej, nu ligger förebilderna ute :p usch
Jag börjar om en vecka!! :P
Jag har ändrat matvanor och cyklat minst en kvart på min motionscykel var dag och boxat lite hä hemma med killen i en vecka nu. Har gått ner 2kg :)
fan bra jobbat hera :D är bra när man få höra sånt där, så blir man lite peppad. Uppdaterat min blogg idag :)
imorrn ska jag göra en kroppsscanning :p å få reda på vad jag består av :P uppdaterar bloggen varje dag:)
lycka till =)
Jag slutade bara med sörgåsmargarinet på mackorna och sockerbitarna i teet på kvällen och gick ner 8 kg = 2 storlekar.Så lite men det hände mycket
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
#18 Wow :)
Har gått ner 4 kg nu :) På 2 veckor precis :)
Oj vad jag känner igen mig. Dags att ta tag i mig själv och min kropp.
Vi får bidrag på jobbet så jag kan utnyttja det.
Vad bra av er som gått ner i vikt redan. Själv måste jag nog börja med att ta tag i ett gym och träningställe. Gå dit och kolla läget.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Snart 4 veckor sen jag började och sex kilo lättare :)
Det är ju superbra gjort måste jag säga Hera. =) Tänk om jag oxå kunde komma igång.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.