Hälsa iFokus

Hälsa

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 1536 ggr
davidia
0

vad händer med mitt liv?

vem är jag,vart är jag på väg.jag har ingen aning.allt började med migrän och stress för nåt år sen.sen släppte det och i höstas kändes det annorlunda.jag mådde så dåligt att jag antagligen svällte mig själv..ville inte äta,var inget hungrig.beövde inte äta på flera dygn.tillslut kände jag kväljningar när jag ätit.gick ner 18 kg på ett kick.känner mig tjock,men är smal.sen ett tag tillbaka fick jag gråtattacker,men vet inte vart ifrån dom kom och jag vet inte varför jag får dom.jag måste ha nåt att göra på dagarna,så kl går.vid 14 på eftermiddan lägger jag mig på soffan och får mina hemska gråtattacker som sitter i tills 18 ca..ibland kortare.sen sover jag till 22 på kvällen.innan jag får attackerna så känner jag det på mig.som nåt tungt kommer över mig…om jag inte får en gråtattack så blir jag jätte nervös,som jag vill krypa ur skinnet,ha nåt att tugga på..nu har det gått så långt att jag inte orkar gå och jobba.går jag och jobbar så mår jag ännu sämre när jag kommer hem.

nån som vet vad detta kan vara?var tvungen att skriva av mig lite…

Maria
0

Panikångest, stress, depression. Du mår i alla fall psykiskt dåligt och det ska du inte behöva göra. Jag tycker absolut att du ska söka hjälp, för det finns bra hjälp att få.

Lycka till…

/Maria

davidia
0

jag har fått tid på måndag…men ibland känner jag att ja vill gå dit och ibland skämms ja väl kanske och vill inte överhuvudtaget visa mig där..men jag ska absolut försöka att ta mig dit.

Maria
0

Vad bra att du har fått en tid. Jag lovar att du kommer att känna dig bättre bara du tagit första steget.

Skriv och berätta…

/Maria

[Quellii]
0

#2 Du har absolut inget att skämmas för..!

Hoppas du kan ta dig dit, lycka till!

Bevakad
0

Ne du ska verkligen inte skämas över det.

det kasnke känns tungt i börjar man jag lover de kommer kännas bättre efter ett tag.. Lycka till !

siberlina
0

nej du  har  inget att  skämmas  för ,  du har en   sjukdom   som du  måste ta medecin för. andra   får  diabetes   mm, jag hoppas  att   du  snart  blir  glad igen  och  full av  livslust. kramar

davidia
0

jag var till sjukhuset idag.läkaren kunde inte säga riktgt vad det var,och vi kom inte fram till hur det kommer sig att jag mår som jag gör,eftersom det brukar finnas en anledning till allt..men ag fick lyckopiller.och prover togs på järn och borelia.borelia brukar göra att man mår såhär tydligen.har hört att biverkningarna kan vara förjäkliga och att man kan li att må jätte dåligt ett tag framöver nu…det ser jag dock inte fram emot.

Maria
0

Jag har haft borrelia som satte sig på nervsystemet. Mina besvär började med en fruktansvärd värk i huvud och nacke, främst nattetid. Gick ner massa kilo. Kräktes ofta och mycket. Fick domningar i ena armen och såg dubbelt. Men jag var inte påverkad psykiskt som ledsen eller så…

Det slutade med att jag åkte in akut med hjärhinneinflammation och uttorkning.

Jag känner inte igen mig i dina symptom med nedstämdhet och gråtattacker. Det är klart att symptom kan vara väldigt individuella och att det är bra att de kollar alla möjligheter.

Du ska se att det löser sig…

/Maria