Vad gör att du mår bra?
Vad förgyller din dag? Var får dig att må bra, att må som bäst?
Det behöver inte bara vara att man mår bra fysiskt utan även mentalt. Skriv och berätta :)
Att det är soligt på en mysig ridtur med pållan:)
Sol, bra väder (inte nödvändigtvis varmt, en solig vinterdag kan ge mig lika mycket välmående).
Att vara med vänner, känna att någon uppskattar en - samtidigt som man ju själv uppskattar dem.
Annars mår jag mentalt bra efter en lång skön bastu (80-85 grader är skönast), en lagom lång joggingtur.
Eller, när jag är i naturen och går, med eller utan kamera. Havet (vatten) ger mig också något speciellt. Går ofta dit om jag behöver rensa tankarna.
mvh Martin

goda vänner, ett förtroligt samtal, promenader, helst i naturen då, bastu, god mat, MASSAGE, resa till nya miljöer och bli bekant med nya människor, att skapa, i olika material, gräva i jorden och plantera, snickra, sy, oj, oj oj, sjunga och dansa
Massage, det glömde jag. Otroligt bra för välbefinnandet. Både att få, och få ge.
mvh Martin

Känna kärlek och omtyckande av folk, vara kär, känna våren, solen, blommorna…

jag brukar simma 1 timme en eller 2 dagar i veckan .jag mår super bra av detta , det är som att hela kroppen får massage både invändigt och utvändigt och det känns som allt skräp man samlar på sig rinner bort nån stans ,, skälva simmandet kanske inte är så himla kul ,men det är efteråt som jag mår så bra,, och det sitter i länge , så resten av veckan softar jag och känner mig allmänt välmående…jag har tillgång till en bassäng med varmt vatten och bubbelpool gratis och bastu ,,, och ibland har jag hela stället för mig skälv, men innan dess så jick jag till simmhallen i stan….
När jag vet att mina nära och kära har det bra, då mår jag också bra.
/Maria

sol o en lång promenad med ipod i öron. då kan jag inte låta bli att le :D

Sol, en kram av killen o att känna sig frisk!

När ett av trollen kommer och ger en puss och säger "Jag älskar dej mamma"….
Människor jag älskar, hästarna, min kanin, vackert väder, mina promenader.. Jaa.. Det jag tycker om gör mig glad, nöjd, att jag mår bra :)