Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1509 ggr
[Quellii]
0

Vad gör att du mår bra?

Vad förgyller din dag? Var får dig att må bra, att må som bäst?

Det behöver inte bara vara att man mår bra fysiskt utan även mentalt. Skriv och berätta :)

Mandysan
0

Att det är soligt på en mysig ridtur med pållan:)

Martin
0

Sol, bra väder (inte nödvändigtvis varmt, en solig vinterdag kan ge mig lika mycket välmående).

Att vara med vänner, känna att någon uppskattar en - samtidigt som man ju själv uppskattar dem.

Annars mår jag mentalt bra efter en lång skön bastu (80-85 grader är skönast), en lagom lång joggingtur.

Eller, när jag är i naturen och går, med eller utan kamera. Havet (vatten) ger mig också något speciellt. Går ofta dit om jag behöver rensa tankarna.

mvh Martin

lightseeker
0

goda vänner, ett förtroligt samtal, promenader, helst i naturen då, bastu, god mat, MASSAGE, resa till nya miljöer och bli bekant med nya människor, att skapa, i olika material, gräva i jorden och plantera, snickra, sy, oj, oj oj, sjunga och dansa

Martin
0

Massage, det glömde jag. Otroligt bra för välbefinnandet. Både att få, och få ge.

mvh Martin

The_Rat
0

Känna kärlek och omtyckande av folk, vara kär, känna våren, solen, blommorna…

siberlina
0

jag  brukar  simma   1  timme   en  eller  2  dagar    i  veckan .jag mår  super bra av detta , det är som att  hela kroppen får massage  både  invändigt   och utvändigt och det  känns som allt skräp  man samlar  på sig  rinner    bort    nån stans ,, skälva   simmandet    kanske inte är   så himla  kul   ,men det är   efteråt som  jag mår så bra,, och det  sitter i  länge  , så  resten av  veckan      softar  jag      och  känner  mig  allmänt  välmående…jag  har  tillgång   till en bassäng med  varmt vatten  och    bubbelpool   gratis    och  bastu   ,,,  och ibland  har  jag hela    stället  för  mig skälv,  men innan   dess  så  jick   jag till  simmhallen     i     stan….

Maria
0

När jag vet att mina nära och kära har det bra, då mår jag också bra.

/Maria

kareninanna
0

sol o en lång promenad med ipod i öron. då kan jag inte låta bli att le :D

NatthaBlom
0

Sol, en kram av killen o att känna sig frisk!

Pomperipossa
0

När ett av trollen kommer och ger en puss och säger "Jag älskar dej mamma"….

[Quellii]
0

Människor jag älskar, hästarna, min kanin, vackert väder, mina promenader.. Jaa.. Det jag tycker om gör mig glad, nöjd, att jag mår bra :)

Denna kommentar har tagits bort.