Mediciner
När jag var yngre så tyckte jag mediciner var ett riktigt ålderstecken men nu sitter jag här själv med en hel del.
Hur är det med er.
Är ni i behov av någon medicin?
/Maria

Äter medicin dagligen sen många år tillbaka.
Stolt ägare till tre La permer
Några mediciner och tillskott varje dag. 🙂
Ja, här äts, inandas och smörjas många mediciner in.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Själv äter jag dagligen flera receptbelagda och flera tillskott.
Men hunden som blir 2 i maj äter fler :( och de verkar inte hjälpa.
Nej och tacksam för det :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej, äter inga mediciner alls, trots min ålder på 72. Har bra gener och rätt livsstil (enl mej) har det visat sej. Är oerhört tacksam så länge det varar.
Under pollensäsongen går jag nog nästan igenom mediciner som ingen annan. Både det ena och det andra får jag på recept. Annars är det bara vid behov, inga jag tar dagligen under resten av året mer än kosttillskott.
Jag behöver ta Metformin (diabetesmedicin) men äter även p-piller samt vitaminer. Allergimedicin i pollentider och om jag kommer utsättas för mycket mygg.
Har en del personer i min närhet med ordentliga medicinlistor och jag hoppas jag slipper det så länge som möjligt. Försöker i första hand att behandla min diabetes med livsstilen och undvika att öka medicineringen.
//Jessie
Jag tar metotrexat, folsyra, litiumkarbonat, candesartan, elvanse och idacio regelbundet. Sen har jag många andra receptbelagda vid behov. Det blir en hel del, men man vänjer sig om man måste.
Jag får testosteroninjektion var 15e vecka, i övrigt så sköter sig maskineriet.
// Harley