Wow! Är det så enkelt!!!! 🤣
#0: billion…. är det miljon eller miljard på svenska?
Taskigt läge för oss vanliga dödliga…
😹

#1 Troligtvis inte. Men skönt iaf att första punkten på listan är enkel… :)
#2 Miljard. Dollar. Vi får hålla tummarna för att det finns andra vägar.
#3: 👍👍
Tyvärr ligger det ju en del i det.
Det är lättare att vara glad om man vet att pengarna räcker till mat och räkningar.
Stolt ägare till tre La permer

#5 Det låter rimligt men jag är ändå kluven. Det skulle också kunna vara så att man istället har andra problem. Att summan av lasterna är konstant så att säga.
Fy sjutton att ha så mycket pengar. Skulle jag inte vilja.
Kan inte heller hålla med om att det är lättare att vara glad om man har pengar. LIvet är så mycket mer. Som livet. Att leva. Då spelar inte pengar någon roll.
Har observerat att folk (inte alla) som plötsligt och under en lite längre tid har mer pengar att röra sig med, får svårare att hålla sig till den gamla budgeten när "von Anka livet/känslan" tagit slut.
Vissa får svårare att betala sina räkningar etc.
Så mer pengar = mer problem
Det är ju tur att hon har gott om pengar, så att hon kan köpa nya peruker varje vecka. Dom är dyra.
Är hon bara 64?
Jag såg något reportage med henne och hon var så trött och grå att jag tänkte hon måste vara typ 100…

#10 Ålder är bara en siffra vet du väl? :)
#11 Du vet vad jag menar. Det var ett tag sedan och jag fick känslan av att hon inte hade hälsan riktigt…
Smink kan verkligen göra en person yngre och vackrare och få dom att se friskare och fräschare ut.