Annons:
Etikettläkemedel-vitaminer-mineraler
Läst 1035 ggr
kaptenhallon
7/1/19, 1:51 AM

Imovane lagerstatus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är väl ett känt faktum vid det här laget att Imovane har varit väldigt svårt att få tag på nu för tiden. Men när jag googlade för att hitta nån information om när man kan förvänta sig att det kommer tillbaka så hittade jag en artikel från min regions hemsida, vad menar dom med att restnoteringen kommer pågå till mitten av juli?

Annons:
Calcifer
7/1/19, 2:09 AM
#1

Att 7,5 styrkan inte kommer finnas före dess. Den fanns ett tag då de fick tillåtelse att ta in medicin från finland t:ex, men nu är det 5mg som gäller. Däremot brukar ens läkare kunna jobba med en för att ordna så man får ungefär samma dos ändå. Jag äter i vanliga fall två 7,5 till natten, men nu får jag ta tre 5 mg istället tills rätt styrka finns.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
7/1/19, 8:01 AM
#2

Nu bör det väl vara OK då det står i texten mitten av juni och idag är det ju juli.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kaptenhallon
7/1/19, 11:03 PM
#3

Jag beställde nyss en förpackning på 100 tabletter från apotekets hemsida, beställningen gick igenom och pengarna drogs från mitt konto, men jag har försökt med det innan från apoteksgruppen där jag kunde gå igenom med beställningen men sen fick jag ett mejl efteråt där det stod att produkten inte fanns på lager. Nu har det gått 3 timmar sen jag la beställningen från apoteket och jag har inte fått nåt mejl än, tror ni att det funkar denna gången?

Upp till toppen
Annons: