Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 848 ggr
flocken
1

Badhus + svampinfektion?

Är precis behandlad för underlivssvamp. Kliar inte längre utan nu bara öm o lätt röd då jag fick en reaktion av salvan. Såklart ;) Vi har olidligt varmt o badvattnena är inte roliga just nu. Hur är det med badhuset? Kan jag åka dit? Måste bada då yngsta är 5 år. Ska även säga att jag har en spricka vid fotknölarna. Så kan inte simma.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

DesK
4

Absolut inget badande någonstans med infektion i underlivet.

/Désirée

flocken
2

Som jag trodde. Men har löst det med att mannen hämtar oss m båt så barnen får bada ute på ön. Fint vatten

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Kaktusar
1

Annars är det bara att sitta med ett kallt fotbad. Brukar kyla ner kroppen snabbt Kanske inte lika roligt som att bada men man blir kall 😂

flocken
0

Jag klarar mig utan bad. Är barn o hund som lider mest. Men blir bad efter lunch för dom.

…………………………………..

graleh
2

Bada i havet fungerar. Saltvatten är läkande. Men bassäng med klor är big no no.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!