Växande under dagen knöl på magen
Först vill jag be om ursäkt för alla mina inlägg men det uppstår ju bara nya saker hela tiden :'( Imorse kände jag att det ömmade i övre högra delen av magen och fann en liten knöl den lilla knölen har under dagen blivit större och större och gör nu ganska ont när jag rör mig, den börjar ute i sidan strax under revbenen och sneddar in nu ca 8-10 cm mot mitten, den är inte rund utan avlång och stenhård. Jag känner mig lite urslig men vet inte om det beror på knölen eller att jag tycker den är obehaglig, pendlar mellan varm och kall och ibland båda samtidigt hela tiden. Ringde 1177 som sa att det va psykiskt och va det inte psykiskt va det en fettknöl men är dom stenhårda och så stora samt växer under en dag ? Tycker det hela känns lite obehagligt
Har du haft problem med gallsten?
Inflammerad galla har jag haft mängder gånger men dom har aldrig hittat någon sten.
Har börjat göra ont lite i ryggen nu med
Knölen har gått ner men det gör fortfarandr väldigt ont och jag är hängig och febrig, va på vc men då hade knölen hunnit gå ned och dom chansade på gallan eller bråck… jag är trött på värken nu :'(