Tryck mot urinblåsan
Jag har som ett tryck nertill, känns nästan som att om jag skulle med min hand trycka på nedre magen så känns det ju i blåsan fast det känns så utan att jag trycker, svårt att förklara. Även fast jag kissat så känner jag mig inte klar. Jag har haft uvi förut och detta är inte på samma sätt alls. Och jag läcker inte urin så verkar inte som att det finns något kvar, och jag stress kissar inte utan låter blåsan tömmas. Utan känns bara som ett dovt tryck hela tiden. Nån idé vad detta kan vara?
||My Love For Animals Is Immortal||
upplever också samma sak då och då. vet inte vad det är dock, men inte så jäkla behagligt :/ hoppas nån vet svaret.
Får man problem med blåsan och att det känns som det trycker eller att man får svårt att kissa bör man gå till gynekolog ifall man är kvinna det kan både vara myom eller cystor som ofta kan behandlas. Själv drog jag mig från att gå och tänkte hela tiden att det nog blir bättre med tiden, inte förren jag fick urinstopp och hamnade på akuten gick jag till gynekolog då hade min cysta på ena äggstocken blivit stor som ett mjölkpaket innan den operades ut som tur är så var tumören de hittade i den av ett mer godartat slag även om den inte räknades som godartad.
Visst kan det ju vara uvi fast du upplever att det känns annorlunda den här gången.
Oberoende så är det ju bra om du kollar upp det här.
Är man förstoppad så kan det ge tryck mot blåsan, men då brukar trycket släppa när man fått till att tömma tarmen.
Hur länge har du känt av detta?
Var dig själv, det finns redan så många andra.