Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsmärta-och-värk
Läst 927 ggr
Jenny82
0

Ont i urinblåsan?

Hej Jag brukar ha ont kring urinblåsan, det är svårt att förklara vars själva smärtan strålar ut men kring nedre delen av magen/urinblåsan. Det gör så ont så jag inte kan gå, jag måste lägga mig ner och det känns som någon tryckt in en massa knivar. Smärtan strålar även ut ner mot nedre delen av ryggen. Har hänt några gånger detta året men mer och mer på senaste tiden. Jag har inte varit så brydd, men börjar fundera vad detta kan vara för det är verkligen jobbigt.

[fritte1974]
0

gallsten njursten njurgrus

Fransu
2

Uretrit skulle det kunna vara också. Gå till läkare eller gynekolog och kolla upp det. Låter jobbigt att ha så ont.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Jenny82
1

Det svider aldrig, utan det är som att någon slagit mig rakt in nedersta delen av magen och sen strålar smärtan ut även till ryggen? Så fort jag rör på mig blir smärtan bara mer och mer påtaglig.

Fransu
0

Usch, låter riktigt obehagligt. Tycker du ska kolla upp det.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."