Styva leder
Har börjat få väldigt Styva fot och handleder när jag sover eller vilar. Eller, altså, jag märker ju det när jag vaknar förstås :) Jag måste töja och vända och vrida på dem och det knakar och knastrar innan de är uppmjukade igen. Nån som vet vad det kan bero på? Reumatism finns i släkten, men borde inte jag ha värk då också?
"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm." Abraham Lincoln
får man fråga vilken ålder ni är i? jag skulle föreslå att stretcha före och efter du vilat för att mjuka upp leder så de inte är så spända. det kan hjälpa dina besvär.
#1 Jo, det får man :) Född 1986. Jo, ska börja med att stretcha före också. Men vad beror det på tror du?
"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm." Abraham Lincoln
har du ont i lederna? tänkte på om artrit eller reumatism kan vara svaret på de här symtomen.? det kan också hjälpa att värma upp lederna ,se till att de är varma. :)
#3 Nope, inte ont.
det kan vara så enkelt att det du beskriver är kraftigare än vad alla kan känna om de vaknar o är lite stela, jag vet ju inte hur illa det är :)