Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1144 ggr
Rödluvan
0

Hjälp! Pinsamt problem

Hej. Det här blir pinsamt but here I go. 

Jag beställde en analplugg fast med en liten ring för fingret istället för en plugg i änden och idag kom den, så jag skulle testa den. För att göra en kort historia ännu kortare så gled den in hela vägen och nu kan jag inte få ut den! Jag har försökt att krysta ut den men det går inte, det gör inte ont men känns obehagligt, speciellt när jag rör mig.

Vet inte vad jag ska göra!

Maria
0

På något sätt så måste du ju få ut den. Kan du inte med hjälp av olja på fingrarna försöka få tag i ringen?

/Maria

VildaVittra
1

Du har ingen kompis som kan hjälpa dig? Det är lättare att få tag på objekt på någon annan än sig själv. Annars kan du söka hjälp inom vården, tro mig, vi har sett värre saker än analpluggar som rymt. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Rödluvan
0

#1 Jag försökte det fast med glidmedel samtidigt som jag satt på huk och krystade, det gick inte. Jag kunde snudda vid ringen men inte få tag i den 😕

Bekka-AR
0

Fråga på relation i fokus de brukar va många som vågar prata öppet om sex där å har säkert hänt någon annan där.

Rödluvan
0

#2 Nej, killen min bor ganska långt bort och jag skulle aldrig kunna be en kompis. Skämmigt värre!

Borde jag åka in till akuten? 

Det börjar göra lite ont.

Maria
0

Börja med att ring sjukvårdsupplysningen så de kan rekommendera dig vart du ska vända dig.

/Maria

Rödluvan
0

#6 Ok, gör det nu.

Maria
0

Du får berätta hur det gått för dig när allt är över😉

/Maria

Maria
0

Hur har det gått ?

/Maria

Rödluvan
0

#9 Jag åkte in till akuten och fick vänta i fyra timmar på att få träffa en läkare, var så otroligt trött! Men sen fick jag träffa en väldigt trevlig kvinnlig läkare och efter ett par försök så lyckades hon få tag i den.

Det pinsammaste var att förklara varför jag sökte hjälp på akuten och sen fick jag berätta/förklara för läkaren vad en analplugg är för något x)

Tack för alla svar!

VildaVittra
0

#10 Vad skönt att det gick bra. 👍

Mejla tillverkaren om vad som hände, produkten ska väl ändå vara säker trots att det är en sexleksak.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Rödluvan
0

#11 Ska kolla upp vem tillverkaren är men jag tror att det mer är tänkt som en par leksak och att den helt enkelt slank mig ur händerna pga glidmedlet