Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 6452 ggr
IceTee
0

Tjockt, vitt snor

Jag har åkt på en rejält förkylning! Feber och allt! Nu är jag mest nyfiken- vad beror det på när snoret är riktigt tjockt och vitt? Jag är inte det minsta orolig, är mest nyfiken om det har med min kära förkylning att göra eller om det beror på något annat (typ vätskebalansen)? Vad tror ni? (För er som svarat i min tråd på att jag känt mig förkyld så har vi nog fått svaret nu när febern dök upp)

Medarbetare på Skor iFokus

Achatina
0

Been there, have had it. När jag googlade på det fick jag bara upp resultat från bukefalos (hästforum 😛). Mitt smakade som vitablodkroppar, ganska metalliskt och äckligt. Så det är väl min röst på vad det innebär. Det enda positiva med det är att det är jättelätt att snyta ut (när man står upp, även om det känns som att man snyter ut hjärnsubstans).

IceTee
0

#1 hittade också det! Men jag är ingen häst vad jag vet, så det hjälper nog inte… Pojkvännen hittade något om att det beror på en virusinfektion, vilket ju låter vettigt! Som tur är har jag inte vansinnigt mycket, det mesta verkar sitta i halsen nästan (och jag hostar inget heller, vilket känns skönt med tanke på hur min hals känns!) och långt bak i bihålorna

Medarbetare på Skor iFokus