Selsun mjällschampo
Hejsan jag skrev ett tidigare inlägg om klåda i hårbotten jag har varit på vårdcentralen och fick då konstaterat mjäll eksem :( iaf jag har fått köpa schampot selsun mot detta. Jag undrar om man kan andvända vanligt schampo efter åt och balsam? Jag mår väldigt illa av doften som är i selsunflaskan och mitt hår drar åt sig all lukt kan inte gå omkring och må illa pga doft. Någon som vet?
Här kommer en länk från Fass men det bästa vore kanske att fråga någon apotekspersonal.
http://www.fass.se/LIF/product?nplId=19540215000016&docType=6
/Maria
#1 Apoteket är stängt fram tills på måndag och måste duscha mitt hår idag då jag inte duschat håret på ca 4 dagar måste få skölja ur det tror jag tar vanligt schampo eller ngt för mår ej bra av lukten. Står heller inget om att man kan andvända andra schampon efteråt :(
Kan du inte ringa vilket apotek som helst och fråga. Jag har varit på apoteket idag och det var öppet som en vanlig lördag.
/Maria
1177 kan nog svara på det där!
Medarbetare på Skor iFokus
Jag har andvänt schampot nu, det var de värsta hår avfallet jag varit med om :( tappade stora tussar ifrån huvudet jag skall inte andvända det igen. Vill hellre gå runt med eksem än att ha kala fläckar över allt :( de luktar svavel också även fast jag tvättat mitt hår två gånger med vanligt schampo fy!!!