Ont i ryggen
Jag har fått så himla ont i ryggen. Jag har haft problemet innan och fick då gå till kiropraktor, vilket hjälpte! Nu har det kommit tillbaka efter drygt ett år och jag måste dit igen för att se varför det är tillbaka. Problemet är att jag kanske inte kan komma dit förrän nästa vecka Har någon tips på vad jag kan göra förutom typ panodil/alvedon (ipren klarar inte magen av)? Vi brukade ha en spikmatta, men tydligen är den slängd…
Medarbetare på Skor iFokus
Har du någon vetekudde eller värmedyna?
Liniment av något slag kanske kan hjälpa?
/Maria
#1 vetekudde hade jag inte ens tänkt på! Tack! Verkar som jag kunde komma dit redan imorgon! Åh vad skönt det ska bli
Vad bra🙂
/Maria
Meditation (eller liknande) kan också hjälpa.
l'm back
Jag brukar lägga mig raklång på rygg på golvet samt lägga upp fötterna på en stol. Ligga så en stund och det onda brukar släppa.
#5 ja, det hjälper att lägga sig ner! Men det håller ju bara i ett par timmar, sen måste jag lägga mig ner en stund igen :/
Har du ont i musklerna eller i skelettet? Jag gick till naprapat för många år sedan och det gjorde saken värre. Sen till slut tog jag röntgen och det visade sig att jag hade en massa problem i skelettet. Jag skulle råda att gå röntga ryggen innan du låter kiropraktor att knäcka den.
#7 ingen aning Varför ska de röntga om det hjälper att gå till kiropraktorn? Känns som att bara slösa tid… Läkarna kommer ju tvärvägra att skicka remiss om problemen försvinner av att gå till en kiropraktor liksom