Febervärk utan feber?
Jag fryser och har ont i kroppen och huvudet precis som om jag hade feber, men har tagit temp och den är normal. Hur kan de gå ihop🤔
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Det har jag titt som tätt också men vet inte varför.
Har det nu bland annat 😕 Dock inte ont i huvudet men ont i kroppen och fryser
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Musklerna spänner sig och jobbar febrilt när du fryser, och det kan leda till spänningshuvudvärk utöver muskelvärk. Bylsa på dig ordentligt, och framförallt ät mat ordentligt (ifall du inte redan gör det). Sådär kan man må om man äter/sover dåligt, har problem med ämnesomsättningen etc, om man inte har någon sjukdom som inte vill bryta ut.
#2 Tack för tipsen - vaknade imorse genomförkyld så kanske var just det som spökade igår, men bra tips för framtiden 🙂
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Då var det säkerligen den som inte hade brutit ut ordentligt ^^ krya på dig!
Jag blir frösen och så trots att jag ätit ordentligt, sovit bra samt ingen sjukdom på G. Frågan är varför
#5 Har du alltid så så är det säkert dålig blodcirkulation. :) fingrar/händer och fötter brukar vara extra utsatt, och det blir värre när man är trött. Annars vet jag inte vad det kan vara.
#6 Ja jag fryser väldigt lätt rent allmänt, fingrar och fötter blir lätt riktigt kalla trots att jag har tjocka strumpor och inneskor xD
Det är tråkigt nog väldigt vanligt, hoppas du gillar te och mysiga filtar eller något, det brukar vara bästa boten 😛
#8 Ja te dricker jag en del och har värmefilt hihi
har man tur så kan det bli bättre med åldern då kroppen genomgår en del förändringar. 🙂
#10 Man kan ju hoppas, är 24 nu xD
risken finns att du får vänta lika länge till 😛
#12 😉 Min sambo är tvärtom, han är lätt varm jag kan sitta och frysa med värmefilt på och han tycker det 'r för varmt i rummet xD
#13 Min med! Rena braskaminen 😃 på nätterna brukar jag kura ihop mig intill honom, och han hoppar iväg och svettas, och jag kryper efter, så varje morgon håller han på att dratta i golv 😇
#14 Haha xD Ja jag har tjockt täcke, han har ett sommartäcke 😛
Jag brukar också använda maken som element. Nu har jag även en son som är lika varm och när det är som kallast ligger jag mellan dom. Helt perfekt! :)