Din sista måltid
Om du bara fick äta en allra sista måltid i livet vad hade du valt då?
Alltifrån godis till mat😉
/Maria
Vad svårt! Jag blev sugen på potatisgratäng, grekisk sallad och voul eu went så det får det nog bli. .
Buffé 😂 Kanske inte räknas?
Bananpannkakor med blåbär och grädde annars.
Vänta bara tills min trolldryck börjat verka
En riktigt fin köttbit, bearneise sås, hemmagjorda pommefrites och fräsch grönsallad. :)
Paltbröd med stekt fläsk, tjock vitsås och lingon.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag hade helt klart valt ostron i obegränsad mängd😃
/Maria
jag hade frossat loss i allt jag inte tål! 😃
Oxfilé med pepparsås, någon form av friterad potatis och någon trevlig sallad.
//Jessie
Chips & dipp haha

Pizza, pommes, rostat bröd med apelsinmarmelad, franskbrödbulle med prickig korv… allt sånt jag kan sakna med LCHF.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Nötter eftersom jag är allergisk mot nötter, alla andra saker kan jag äta om jag vill.
Just nu känner jag att stuvade makaroner med stekt falukorv och kokta morötter inte hade varit fel. Pannkakor med sylt och vispgrädde är ju också gott.
Våfflor, med sylt och glass =)

Stuvade makaroner och lasange! Och frukt till det. Dyra frukter som mango,papaya, körsbär…
Hemma lagat potatismos med likaså hemma lagade köttbullar med sås och lök eller med ugnstekt ost täckt falukorv.
Det finns så mycket jag vill äta en sista gång så risken vore att jag dog av överätning!😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Wookade nudlar eller stekt ris. Haha, älskar ris mer än livet självt känns det som. Men wookade nudlar är också såååå gott… Så det får bli wookade nudlar med ris :) ELLER!!! Ris med currysås och kyckling…
Först tänkte jag säga julbord, men det blir ledsamt om familjen inte är där. Annars så cheeseburger från McDonalds, McBig c/o, coca cola på flaska och burk. Sedan någon chokladefterätt från Sveriges dyraste restaurang. Nu läste jag i tråden. Då ville jag ha mammas korvstroganoff, pappas pannkakor, och pappas kyckling+gräddsås.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Kom på att jag vill proppa i mig älgbiff, vitlökssmör och potatisgratäng!
Jag skullr bli så deprimerad och orolig att jag inte skulle vilja äta något.