Gick jag i sömnen?
Visste inte vilken sajt jag skulle skriva på så bestämde mig för att testa så. Det var så att för ett tag sen hände något ganska konstigt. Jag minns inte så mycket, men av någon anledning fick jag för mig att jag var tvungen att gå upp och gå till skolan. Så jag gick upp, hällde upp mjölk och satte mig vid bordet. Sedan så klargjordes mina tankar och jag tryckte på iPaden (som låg bredvid) för att kolla klockan. Den var runt fyra på natten/morgonen. Så då gick jag och satte tillbaka glaset med mjölk i kylen och gick och la mig igen. Sedan när jag faktiskt skulle vakna så trodde jag att jag hade drömt allting, men nepp. Glaset stog på samma ställe i kylen. Det konstiga är då att jag vet att jag aldrig skulle göra något sånt i vanliga fall. Dels för att det var jätte mörkt = klockan kan inte ha varit halv åtta, men också så skulle jag kolla tiden på mobilen efter att jag vaknat och försäkrat mig om vad klockan är innan jag går upp. Det är sånt jag alltid gör, vaknar jag så kollar jag vad klockan är för att se hur mycket tid jag har kvar att sova. Dessutom dricker jag aldrig bara mjölk till frukost. Så, kan det varit så att jag gick i sömnen? För min mamma har berättad att jag gjorde det ibland när jag var mindre.
//Flöffo
Låter helt klart som en nattlig promenad :)
Pretty wise //
#1 Okej, tack för svaret cx
//Flöffo