Annons:
Etikettallergier
Läst 1465 ggr
Mysan_
9/11/14, 6:55 PM

Astma?

[För det första, vet jag inte om detta är rätt grupp men aja]

Jag har haft en pipig hosta som låter illa i ungefär en månad nu, och den dämpar aldrig, den är lika stygg som i början, fortfarande! Och hostmedicin och halstabletter hjälper inte, det dämpar inte ens. Jag får svårt att andas och hostar så mycket, att det känns som att jag ska kräkas. Så jag har börjat fundera på om det kan vara astma. Tror ni det? 🤔

Annons:
Medaljjägaren
9/11/14, 7:06 PM
#1

Jag har astma, mina kompisar trodde jag skulle dö :-) men jag lever. Jag hostade väldigt mycket. Till slut fick jag använda halstabletterna till att hålla hostan inne med. Men jag tror inte att jag har hållit på i en månad. Men jag vet inte, du kanske ska gå till doktorn? Jag är ju inte doktor :-)

YEY, INSIDER!

Maria
9/11/14, 7:07 PM
#2

Jag tycker du ska boka en tid på vårdcentralen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Medaljjägaren
9/11/14, 7:08 PM
#3

Ja, vårdcentral kanske man säger.

YEY, INSIDER!

Mysan_
9/11/14, 7:10 PM
#4

Ja, tur att du lever 🙂
Nja, jag vet inte om jag vill gå till vc.. 🤔

Maria
9/11/14, 7:19 PM
#5

#4 Varför vill du inte gå till vårdcentralen?

Det är ju bättre att du får behandling och får reda på om det verkligen är astma eller någon annan långvarig infektion.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Portie
9/12/14, 1:53 AM
#6

Kontakta som sagt Vc och be om en tid. Är det astma är det bra om du får behandling så snart som möjligt, annars är risken att det blir värre och värre och det är inte värt det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: