Ont i magen
Hejsan!
När jag skrattar, hostar eller spänner magen så får jag ont till höger om naveln. Från höften upp till revbenen. Har inte ont i övrigt. Mår inte illa. Gör inte ont när jag inte skrattar/hostar. Jag testade tipset att dra upp högra knät mot magen, det kändes inget då. Började kännas såhär igår eftermiddag och det har inte blivit sämre eller bättre.
Någon som vet vad det kan vara?
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Först säger du att det gör ont när du skrattar, hostar eller spänner magen. Sedan gör det inte ont när när du skrattar eller hostar. Blir lite förvirrande där😉
Kan du vara förstoppad kanske? Drick vatten och promenera är en bra början i så fall.
/Maria
#1 Det gör inte ont när jaginte skrattar. Alltså det gör inte ont när jag går/sitter/står:p
Jag är ju en paranoid person och förknippade mina symptom med blindtarmsinflammation. Men, vi får väl se.
Jag känner igen det.. kan inte komma ihåg när jag hade det så eller varför men tror inte de är någonting att oroa sig för :)
Pretty wise //
Om du inte har några andra synptom så kan det vara för att du lyckats sträcka en muskel eller något annat.
#4 Tror det var så. Men det känns mycket bättre nu iaf! :)