är jag fet
Du är helt normal! Inte ens i närheten av fet.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Helt normal!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Du är absolut inte fet. Du är normalviktig och inte ens på gränsen till fet.
Jag blir nästan mörkrädd när jag ser sånt här, hur samhälle mm påverkar tänk osv kring kroppsideal osv 😕 Skrämmande
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej, fet är du absolut inte. Inte ens i närheten. Men det ser ut som om du saknar(har små) magmuskler. Kan det stämma?
#4 fattar inte redigt menar du att jag har magmuskler eller inte? :)
Du är inte mycket rundare än mig, och jag är lätt underviktig..
Min läkare sa till mig att man inte behöver oroa sig om man väger några kilo för lite/mycket utan att då är det intressantare med det som de kallar allmänntillståndet.
Säger som övriga, utifrån bilderna är du normalviktig..
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
#4 Hur menar du med att hon skulle sakna magmuskler?
TS din kropp ser ut som en helt normal, sund och hälsosam kropp skall göra. :) Vänta 20 år, så kommer du önska att du kunde få tillbaka den, så vänta inte med att älska den då, älska den nu! :)
Ordmärkeri är den lindrigt intelligentes sätt att hävda sig
#6 okej, jag tränar väldigt mycket har fotbollsträning 4 gånger i veckan och är ute och springer då och då
Nej, du är verkligen inte fet. Inte i närheten.
#4 Vad menar du med att hon har små/saknar magmuskler?
#8 Fungerar det och du tycker du mår bra ser jag ingen anledning att oroa sig..
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
#8 Njut du av livet och tänk inte på om du är tjock eller inte osv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Du är inte i närheten av att vara fet vännen…
be inte om hjälp om du inte vill ha den
Jag tror att vi är väldigt lika i vikt och du är definitivt inte överviktig. Jag tror att det mer är du som tror det. När man är 13-14 ska man definitivt inte behöva bry sig om man är lite överviktig (vilket du inte är) utan bry dig bara om att äta bra och röra på dig. :)
Nej, du är smal.
Om du tränar och äter normalt så spelar det ingen roll hur du ser ut utifrån. Vissa som enligt BMI är överviktiga eller ser store ut kan ha bättre värden än någon som är smal. Så fokusera inte på det.
Det är jättetråkigt att du har viktkomplex utan anledning.. Du är i den åldern där din kropp blir större inte bara på längden utan även bredden mot hur den varit innan. Det är helt normalt! Men förstår om det då kan kännas som att man börjar bli tjock fast att man inte gör det. Att media ser ut som det gör gör ju inte saken bättre heller. Du har säkert hört det förut men så som en tjej/kvinna ser ut enligt media ser kanske en procent av alla ut. Finns så himla mycket mer variation egentligen på kroppen och utseendet och det är helt normalt. Tyvärr så ser man inte det i media och det resulterar i att många tjejer får onödiga komplex.
Jag hade samma tankar som dig i den åldern men har lärt mig stt inte bry mig om hur jag ser ut så länge jag är frisk och älska min kropp och inte vara rädd för att visa upp den. Och jag lovar att det gör mig fem gånger mer attraktiv än om jag hade lagt ner massa tid på stt uppnå ett omöjöigt ideal.
#0,
vad är fet enligt dig?
Vi har alla varit där…spegeln säger en sak och hjärnan vill se något helt annat. Helt normalt att tycka att man är fet, fastän man inte är det.
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
Wow, förlåt men vet du vad det innebär att vara fet? :)
Du är smal. :)
Du är absolut inte fet! Känns konstigt att säga att någons mage är vacker (ingen vanlig komplimang direkt) men det tänker jag säga i alla fall: Din mage är vacker!
Du ser helt perfekt ut i mina ögon.
Du är jättefin
Du börjar bli vuxen och det är normalt som kvinna att få mer underhudsfett. Det är helt normalt så även om du tränar mycket så kanske du tycker att magen inte är lika fast. Men det är helt normalt och är ett tecken på att du börjar bli kvinna.
Låser tråden då TS tagit bort sitt konto.
/Maria