Lite hjälp tack!
Jag ska upp om 8 timmar, alltså 04:30, för att göra mig iordning inför studenten. Anledningen varför jag går upp såhär tidigt är för att jag måste locka mitt hår, vilket är väldigt tjockt och långt, samt äta frukost och sminka mig innan det är dags att bege sig iväg till champagnefrukosten kl.07:00. Måste alltså vara färdig 06:30 för runt den tiden kommer min skjuts.
Jag är verkligen inte en morgonperson och jag är nästintill en zombie på morgonen. Många av mina vänner säger att jag ska dricka kaffe på morgonen eftersom det kan pigga upp en. Funkar det verkligen? Jag kommer vara helt död imorgon kväll när jag är klar för dagen. Jag dricker normalt inte kaffe, om jag skulle göra det måste jag ha mjölk och massor med socker.
Så, funkar det?
❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.
Njae nått mirakelmedel vet jag inte om det är jag och min sambo kan dricka kaffe på kvällen och sedan sova gott och djupt efter det. Tror det funkar olika på olika människor. Det bästa är nog att gå och lägga sig tidigt på kvällen.
Kaffe inehåller koffein som piggar upp, så ja, det är klart att det hjälper! Men drick bara en halv kopp, och det kör igång magen rätt rejält… sen kommer du få en energi-dipp, som man får med socker, och den lär ju komma runt när du dricker champagne (som också gör en lite dåsig)
Jag hade nog tagit en kall dusch istället
Medarbetare på Skor iFokus