Det blir bara värre!
Hejsan!
Jag har stukat mitt knä och min fot (i samma ben) ni kan läsa om det här: http://halsa.ifokus.se/discussions/5334848cce12c41289000968-stukade-leder
Jag började gå hos sjukgmnast och fick träna upp mitt ben igen. Jah hann gå några veckor innan jag blev sjuk och behövde avboka gymmet. Nu har jag mycket som händer i skolan och har inte haft tid att träna på ca 3 veckor. För 1 vecka sen började min värk i mina stukade leder bli värre igen. För varje dag som gick gjorde det mer och mer ont och idag sitter jag hemma för jag orkar inte gå mer än några meter.
Varför gör det mer ont igen? Jag stukade den 24 mars, det borde väl inte bli värre så här lång tid efter?
Snälla hjälp mig! Jag har verkligen inte orkt till detta nu! 😭
Dags att åka och röntga kanske? 🙂 Åk till akuten, VC har inte röntgen, så dit ska du inte vända dig.
Ta med en bra bok, det brukar vara väntetid.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag var och röntgade foten, men inte knät, samma vecka jag stukade, och då var det inget brutet, men jag kanske ska ta och röntga knät?
#2 Ja, samt kanske höften om det är en nerv som kommit i kläm.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Ja, det låter vettigt. Få väl åka in då *suck* 😃