Hälsa i fokus?
Hejsvejs!
Jag söker ett forum med hälsa i fokus, här är det mer sjukdomar och dyligt i fokus?
Har jag förstått det rätt då?
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Sajtens ursprungsidé var nog att fokus skulle ligga på Hälsa men det är dock medlemmarna som styr vad innehållet blir och då verkar ohälsa hamna på förstaplats😉
/Maria
Ah, vad trist!
Kanske får starta en hälsotråd och se vad som händer!
*Det blir som det ska*
Undrar om det inte ligger lite i vår natur? Vi har lättare att klaga och be om råd än att berätta hur bra man mår, hur träningen i morse gick och dela med oss av tips för att behålla hälsan på olika sätt. Tyvärr, skulle jag vilja säga… Man kanske borde börja skriva mer positiva saker kring hälsa.
Men om du ser på ämnena finns så innefattar det också sjukdomar. Man kan vara sjuk och önska att få hälsa.
Du kanske ska gå in på kost i fokus och se om du hittar det du söker innan du startat någon ny sajt.

LoAEmma. Här finns gott om utrymme för hälsotrådar. Det finns till och med flera rubriker i den riktningen; Nya rön, Motion och rörelse, Sömn Vila och Avslappning, Barns hälsa, Dagens skratt m fl.
Ja jag menade inte att jag skulle starta en ny sajt, utan en ny tråd mera.
Ja visst ligger det mer i vår natur att prata om sjukdomar, och jag tror inte det är bra för vår hälsa. Man behöver fokusera på friskhet och välmående även om man är sjuk. Både vad gäller en vanlig förkylning eller kronisk smärta. Säger inte att det är lätt, men jag tror stenhårt på att det är bra.
*Det blir som det ska*
Som dom nämnt så styr ju medlemmarna till viss del vad sajten ska handla om, så länge det är inom sajtens ämne. Skapa en tråd om det du vill se mer av så hakar förmodligen andra på snart. Du kanske vill diskutera motion eller har något intressant om om hälsa. Möjligheterna är nog oändliga och förmodligen även uppskattade = )
Ja det är helt sant! :)
*Det blir som det ska*