Extrem värk i benen
Jag har en sådan fruktansvärd värk i benen, hela vägen från låren ner till tårna. Jag har problem med knäna som brukar värka och "klicka" till och från, men jag har aldrig haft sån här värk i benen förut. Jag läste att det är ett vanligt problem och att det ofta förekommer hos de som inte rör sig så mycket vilket jag gör. Långa promenader varje dag, mycket utevistelse och rörelse så gott som hela tiden.
Värken kom idag, runt 3-tiden och har inte släppt än, det blir bara värre för varje timme. Blir lite orolig, någon som varit med om liknande?
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Du kanske belastar knäna fel?
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Kan ju inte säga vad det egentligen är, men du kan ju ha överbelastat dina höfter, så du fått en inflammation i dem. Tar du något mot smärtan? Annars så gör det, för när man har ont, så spänner man sig omedvetet, och så hamnar man i en ond cirkel.
Tar alvedon nu för att lindra febern som jag fick i fredags, så det lindrar väl värken också kan jag tänka mig.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Det är ju klart har du feber, så kan ju detta göra att man får väldigt ont i kroppen. Krya på dig.
#4 Tack! Förhoppningsvis släpper värken när febern försvinner.
Sabina
www.anibaz.blogg.se

Har du både värk och feber, kanske du råkat ut för en släng av influensa. Då rekommenderas sängläge tills febern släpper.