Ont i benen
Hej !
Undrade ifall någon kanske vet varför ja har ont eller va de är som gör ont.
Det är svårt att förklara på vilket sett det gör ont men det gör liksom ont i benet, inte på benet eller så som ett blå märke och inte som träningsvärk. Det gör liksom ont o känns som de gör ont i själva benet. Haft så fram och tillbaka under det senaste året. Det är svårt att förklara o därför svårt att söka på nätet.. förlåt om ja e otydlig. Ska till läkaren men är nyfiken va de är. Någon som vet ? :(
Tack på förhand !
Jag har ingen gissning alls.
Är du överviktig? Tränar du och gör några rörelser som felbelastar? Är det låret, vaden, knät?
/Maria
nä de e jag inte och det gör liksom inte ont på så sett att jag har tränat fel :/ kan vara både från vaden till låret på båda benen men oftast inte samtidigt det brukar vara ibland är de smal benet och ibland låret
Växtvärk😉
/Maria
Enda jag kan komma att tänka på är behinneinflammation? Vet dock inte om du tycker att symtomen stämmer överens med detta.
nä haha har haft växvärk.. xD inte de… hmm.. så skumt :( men tack för alla svar ! :)
Hur gammal är du? Är det växtvärk du kanske har?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

du kanske har brist på magnesium eller annan vitamin/mineral? Gå till hälsokostbutiken o fråga där också.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo