Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsjukdom-ohälsa
Läst 823 ggr
indaa
0

Vad för fel ?

Sen i juni ungefär har jag haft 37-37.5 i temp kanske varannan/var tredje vecka lite random..

Sen har jag haft kraftiga förkylningar säkert 4 gånger sen dess, fick även lunginflammation i augusti.. Och även fast jag har gått på pencillin så var min sänka fortfarande hög efteråt och en vecka efter fick jag urinvägsinfektion lite random och en vecka efter det blev jag förkyld igen..

Sänkan var hög igår med när jag var hos läkaren, eftersom jag är riktigt förkyld igen, på gränsen till bihåleinflammation. Får även riktiga yrselattacker och svimmar nästan när jag reser på mig ibland.

Tog massa prover igår, blodvärden (om jag har brist på något typ), allergier, njurar, lever osv osv. Men allting var bra. Läkaren skulle ringa imorgon och jag antar att vi ska ta fler prover..

Börjar bli riktigt orolig nu att det är något allvarligt. :( Mår verkligen inte bra och jag har kanske varit frisk sammanlagt 3 veckor på hela sommaren…. Har 0 immunförsvar, så fort någon bara känner minsta förkylningssymtom så lyckas jag få en dunderförkylning.

Någon som känner igen sig eller något? :/

Maria
0

Bra att du har tagit en massa prover.

Tempen verkar tämligen normal men det är bra att de kollar igenom dig.

/Maria

indaa
0

#1, fast jag brukar ha en normaltemp på 36, så jag blir väldigt seg när jag har över 37 :o

mongu
0

Sänkan kan släpa efter en del när den varit hög så den är inte alltid så tillförlitlig som man skulle önska.

Bra att du lämnat en del prov och blir kollad.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!