Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettmotion-och-rörelse
Läst 2783 ggr
sk33den
2013-03-12 00:24
0

Träningstips ?

Hallå där, jag hoppas detta är rätt kategori nu ! Jag ska utomlands i slutet av juni nu i sommar och vill få en fin kropp så jag kan visa mig i bikini. Jag är inte "tjock "men har lite hull på mage och lår. Jag ska åka om cirka 4 månader och vill ha en platt mage och smalare lår - som liksom inte "går ihop". Jag ska sluta med dricka och sötsaker, ska börja dricka mer vatten. Vad ska jag äta för något och hur ska jag träna ? Jag har googlat mycket men hittar inga riktiga svar. Men jag har läst att man ska motionera mycket. Kanske gå ut och gå eller jogga några dagar i veckan ? Ska jag träna magen på gym som till exempel sit ups och sånna saker, eller räcker det om jag går ut och går /joggar och springer på rullband 4-5 dagar i veckan ? Skulle bli väldigt tacksam för svar, tack !

[sakring2]
2013-03-12 18:40
0

Du behöver inte gå på gym för att göra sit ups det går precis lika bra hemma. Men det är bra för magen.

[Majbot]
2013-07-07 15:11
0

Välj ett pass från någon av de sajterna(välj en ny för var dag). Träna måndag till fredag, vilja lördag söndag, börja om på måndag igen.