Träningstips ?
Hallå där, jag hoppas detta är rätt kategori nu ! Jag ska utomlands i slutet av juni nu i sommar och vill få en fin kropp så jag kan visa mig i bikini. Jag är inte "tjock "men har lite hull på mage och lår. Jag ska åka om cirka 4 månader och vill ha en platt mage och smalare lår - som liksom inte "går ihop". Jag ska sluta med dricka och sötsaker, ska börja dricka mer vatten. Vad ska jag äta för något och hur ska jag träna ? Jag har googlat mycket men hittar inga riktiga svar. Men jag har läst att man ska motionera mycket. Kanske gå ut och gå eller jogga några dagar i veckan ? Ska jag träna magen på gym som till exempel sit ups och sånna saker, eller räcker det om jag går ut och går /joggar och springer på rullband 4-5 dagar i veckan ? Skulle bli väldigt tacksam för svar, tack !
Du behöver inte gå på gym för att göra sit ups det går precis lika bra hemma. Men det är bra för magen.
Välj ett pass från någon av de sajterna(välj en ny för var dag). Träna måndag till fredag, vilja lördag söndag, börja om på måndag igen.