Njursten???. Orolig
hej därute!Har tidigare ett inlägg gällande mina huggsmärtor som återkommer då och då till ibland varje dag ned mot urinvägarna . har varit till läkaren och lämnat flera urinprover och odlingar så det är inte UVI.Inget gynekologiska eller könssjukdomar. var på akuten nyligen då jag blev skickad dit av gynakuten. Ska få göra en cystoskopi framöver. Och snart en datortommografi på njurarna för att kolla så jag inte har njursten. Är fruktansvärd oroad av detta dels vad det kan vara för fel och Om det nu är njursten så blir jag ännu oroligare. har försökt hitta info om njursten på nätet men där står bara att man har en mycket svår smärta vid ett anfall över flanken som kan stråla ned mot ljumsken. det jag undrar är om det är någon annan som har haft " lindrigare" symtom på njursten? mina symtom är hugg nedtill mot urinvägar dov smärta emellanåt bak i ryggen ut med sidan( högra) senaste dagarna och hugg ner mot ljumsken. Det kommer och går ibland varje dag ibland mer sällan. är det ett inledningsskede till ett anfall ?eller kan man ha så här med. Har också haft intensiva trängningar men inte nu då jag fått medicin mot detta. Evigt tacksam om någon kan dela med sig av sina erfarenheter av njursten