Ont i knät
Jag har haft ont i knät i många år men nu har det blivit värre. Snubblar jag så händer det att det viker sig under mig eftersom jag tappar kraft och fick nu svinont efter att ha cyklat.
Det jag undrar om det är ngn som vet hur stor risk det är att de vill göra titthålsundersökning. Jag vill inte operera utan vill bara ha sjukgymnastik om det skulle kunna hjälpa…..
Det bästa vore väl att undersöka vad det är för fel med ditt knä och så får man sedan ta ställning till vad som ska göras.
Man gör ju inga ingrepp emot din vilja.
/Maria

Ingen gör som sagt nåt utan att du är med på det. Man är aldrig tvungen att gå med på behandling vad det är är.
Börja med att gå till en sjukgymnast dom kan mycket om knä och kanske kan det hjälpa med träning.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
#0: Det finns saker som inte löses med sjukgymnastik. Jag tror inte att de brukar börja med titthål. Då vill de nog ha någon typ av röntgen som underlag först.

Jag opererade båda mina knän för liknande symtom när jag var 15 år och idag, väldigt många år senare så har jag inte alls ont i knäna och en jättehög livskvalité
Mitt råd gå till läkarna och låt dom undersöka och behandla dig och ditt liv kommer bli mycket bättre………………vad är en operation mot ett liv i smärta 😎