Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsjukdom-ohälsa
Läst 2160 ggr
Maria
0

Trött på huvudvärk

Fy vad jag är trött på att ha huvudvärk.Skrikandes Måste få gnälla lite.

Natten har varit så jobbig. Trots att jag tog en Ketogansupp när jag gick till sängs och trots 2 Citodon vid 03.00 ungefär så dunkar det fortfarande. Har spytt en gång bara så det får man väl vara glad för.

Jag har några grejor jag måste göra på jobbet men sedan kommer jag nog gå hem tidigare.

Pinsamt att gå hem tidigare när man jobbar halvdag men men…inget att göra något åt.

/Maria

Maria
0

Nu är jag på jobbet och huvudvärken börjar släppa tack och lov så nu ska jag inte gnälla merSkrattande

/Maria

[Lillfjanten]
0

låter bra att du känner dig bättre, vet hur jobbigt det kan vara med huvudvärk Obestämd

mongu
0

Skönt att du känner dig bättre. Det är urjobbigt med huvudvärk.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Aquelegia]
0

Det där lät inte som huvudvärk utan migrän, så ter sig nämligen min migrän.
Hade mcyket huvudvärk som liten men i tonåren gick det över till migrän. Då gäller det att ta migräntablett vid första känningarna. Man lär sig efter ett tag att se sina symptom.

Maria
0

#4 Jag har både Sumatriptan och Zoomig nasal men i detta fallet så hjälper ingenting tyvärr.

/Maria

Leffe
0

Huvudvärk är inget roligt. På mig hjälper som tur är en Panodil Forte eller Alvedon Forte, men det är klart det är inte så mycket i min skalle som kan göra ont. Det är mest sågspån och tomrum.

Hade en gång i tiden något som läkaren sa var "veckoslutsmigrän". Det började alltid på fredagen när det var några timmar kvar att arbeta. Det släppte inte förrän helgen nått söndagen