Hur mår ni efter helgerna?
Har ni ätit gott och för mycket?
Rört er för lite?
Med andra ord mått riktigt gott för det är väl det som är meningen med ledighet och storhelger.
/Maria

Ja jag råkade bli sjuk på nyårsaftons kväll när vi hade gäster. Blev helt plötsligt bara urtrött och var tvungen att gå o vila. Hade en otäck halsbränna och fick under natten springa på toaletten.
Somnade gjorde jag tidigt så jag sov ut det gamla året och in det nya. Det var länge sen jag gjorde det senast.
Dessutom så sov jag i ca ett och ett halvt dygn i sträck. Var bara uppe på toaletten, drack lite vatten och åt lite yoghurt. Annars var det bara sova som gällde.
Så jag kan ju lugnt påstå att helgen var lugn
.
Idag är jag fortfarande ganska matt men ändå piggare än igår.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Men käre nån. Var det någon form av magsjuka du åkte på tro?
Så tråkigt när det är Nyår och man har gäster och allt.
/Maria

Misstänker att det var det, kändes inte så värst kul direkt att gå o lägga sig. Men jag kunde bara inte va uppe.
Min mamma hade nåt liknande, fast hon sov inte lika länge. Men maken har klarat sig, än så länge.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag mår bra! Men skönt att vardagen snart är tillbaka igen, så allt återgår till det normala!
Skulle nog inte må så bra, om det vore helg alltid! 
Jag mår bara bra. Har motionerat ovanligt flitigt under veckan 25/12 - 2/1 så jag har klarat mig från att gå upp mycket i vikt, tror det bara var 4 hg eller så.