Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 3209 ggr
Maria
0

Glad att det är fredag

Jag är så glad att det är fredag.

Denna helgen (som de flesta andra helger) ska jag bara göra trevliga saker.

Har ni några planer på gång?

/Maria

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja! Eftersom jag fortfarande har gener kvar från jägarfolket på stenåldern, då folk jagade för att överleva så ska jag tillbringa morgondagen med älgjakt.

Massor med frisk luft och spänning, för att inte tala om hur trevligt det är att träffa jaktkamraterna och sitta och ljuga för varandra när vi fikar och grillar.

Skulle vi sen få nån älg också, vilket jag tror vi får, så vore det kul.

Söndagen är också planerad att tillbringas i guds fria natur, men då med rådjursjakt! Kul det också, fast då är vi bara 2-3 stycken jägare.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Jag kan tänka mig att "jaga" är ganska socialt och höstens höjdpunkter. Jag har några arbetskamrater som är inbitna jägare och jag har ju (som du vet)Flört fått den äran att köpa fantastiskt älgkött.

Stadsmänniska som jag är så tror jag ändå att jag kan förstå känslan av att vara ute i naturen i alla fall, även om jag är glad att någon annan står för skjutandetOskyldig

/Maria

Anders 50
0

#2  Skjutandet är inte det viktigaste, vore det det så vore det inte kul längre, bara jobbigt.  Men det inträffar ibland, annars hade du inte fått den äran! Glad

Maria
0

#3 Jag är ju en sådan där korkad stadsbo som älskar kött men vill inte gärna tänka på var det kommer ifrånOskyldig

/Maria

Anders 50
0

#4 OK då, allt kött görs på en fabrik!  Flört

Maria
0

#5 Jepp, och så köper man det på ICA i fina förpackningarGlad

/Maria

Anders 50
0

Hahaha du får döpa om den här tråden, eller ta bort den och starta en ny!  Skrattande

Maria
0

Ja, vad säger man.Skrattande Det är ju bara du och jag och en fredagsfundering så den lär nog ebba utFlört

/Maria

Anders 50
0

Och det är ju bara jag och du på hela iFokus som har en plan för helgen!  Förvånad

Maria
0

SkrattandeJag kan knappt med att säga att jag ska på loppis i morgon igenSkäms

Min man har gjort i ordning gästrummet så vi är på jakt efter ett kul sängbord och en lampa.

/Maria

Anders 50
0

Det fixar du lätt i morgon!  De är väl så trötta att se dig på loppisen så du får väl grejerna!  Skrattande

Maria
0

Shit, här kommer hon igen. Ge henne vad hon villa ha. Skrattande

Dom har väldigt gott hembakat bröd och goda bakverk så även om jag inte fyndar så är det "lördagsfikat"Flört

Vi brukar träffa min bror och andra vänner på samma ställe så det blir lite kul ändå.

/Maria

Anders 50
0

Säkert! Skrattande

[Tassy]
0

Vi har varit bortbjudna på middag idag, sedan har jag tjuvstartat lite med julbaket på kvällskvisten. Godis på gång Oskyldig Måste ju prova alla fina recept man har hittat Foten i munnen