Weight Loss
nån som testat det här inne?
skall vara ett bantnings piller… nån som hört talas om det ?
Det finns inga bantiningspiller som fungerar som man vill de ska. Det är bara att slänga pengarna i sjön.
/Maria
#1 det fanns ett som fungerade jättebra…. den innehöll masksporer däremot
l'm back
Fanns?
/Maria
det förbjöds vad jag vet, antagligen för att människorna hade risk att svälta ihjäl med mask i systemet.
l'm back
Helt galen marknad enligt mitt tycke.
Klart man blir påverkad när man har mask men det kan påverka så mycket annat i kroppen så det är rent farligt.
Tack och lov att de förbjöds.
/Maria
#5 min man (som hade hört talats om det först) tror att det var bandmask eller binikemask inge bra hur som.
l'm back
Sånna här produkter är enbart lurendrejeri, det enda som blir smalare av dem är den egna plånboken!
/Désirée
Det finns ett medel som ger diarré om man äter fett, som man kan få utskrivet av läkare. Jo det är säkert.
#8 Det är ju ändå en viss skillnad så man äter något under läkarbevakning. Jag antar att man är sjukligt tjock då och behöver banta på grund av allmänna hälsan.
/Maria
Inget att satsa på.
Bantningspiller överlag är inget att satsa på. Finns inga mirakelpiller för att gå ner i vikt då skulle ej fetma /övervikt vara så stor som den är idag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Det är ju inget bantningspiller egentligen. Man sväljer frivilligt ner mask i magen som kan döda en. Det är inte att banta.
Det finns idag inga receptfria ofarliga bantningspiller som fungerar på det sätt som folk vill.
Det som gäller är att satsa på bra kost och motion.
#11 det såldes som bantningspiller och folk visste ju inte vad det var bara att dom garanterasdes till 100% viktnedgång
l'm back