Mina döttrar köpte sånna när vi var i London och försäljaren rekommenderade dem att använda iläggssulor, vilket båda gör.
/Désirée
Jag har två par och jag älskar dem men jag känner att det blir för "platt" och jag går i dem länge.
/Maria
Älskar mina converse men alltid sula som stabiliserar upp fotvalvet i (är plattfotad).
Med vänliga hälsningar
Chess
Får jag fråga var ni köper era sulor? Skulle behöva ett par känner jag men de jag köpte på löplabbet var gigantiska och går inte in..
#4 Jag fick mina på remiss från läkaren till ortopedtekniska eftersom jag har fotledsbesvär, men vet att man kan gå till ortopedtekniska utan remiss och få sulor gjorda efter sin fot. De är jätteduktiga i alla fall här 
Med vänliga hälsningar
Chess
Jag borde gå o fixa nya sulor igen, då mina fötter ändrats lite sen jag blev gravid. Jag använder sulor från pedikom. Då scannar man fötterna och ser vart man belastar. Sen skickas det till ungern som tillverkar sulor som är anpassade efter mig.
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se

Man kan få hjälp med sulor hos ortopedtekniska men om man inte har remiss där det står att man har en felställning osv får man betala hela kostnaden själv.
Har precis varit och hämtat mina sulor som jag fått. Jag hade remiss från min VC-läkare. Där det står att jag behöver dessa för att klara av att röra på mig vilket är viktigt för mina problem.
Så för mig kostade det inget medan en annan som visserligen hade remiss men inga problem med felställning, den personen fick betala allt själv. Vet ej kostnaden.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag tyckte om att stoppa ner mina fötter i ett par Loafers för flera år sedan eftersom de var så lätta att hoppa i och ur men de var ju rätt platta. Ungefär som converse. Fick väldigt lätt sendrag när jag gick i de, så tippar att mina fötter och tår inte gillar converseskorna heller. I alla fall inte längre stunder och sträckor. Tycker annars man ser var o varannan gå med sådana.
Någon som har koll på vad det ungefär kan kosta?
#9 Med inlägg? De jag har brukar kosta 1200 inkl undersökning o typ 900-1000 för ett par extrasulor om man vill ha det.
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se