Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsmärta-och-värk
Läst 3604 ggr
Lillamor
2012-10-12 07:42
0

Ryggvärk

För cirka 1 månad så hade jag ont i ryggen, mådde illa svårt att kissa inte att det gjorde ont att kissa men fick inte fram någon stor stråle utan jag fick sitta länge på toa för att tömma mej. Gick till gyn som hittade inget fel utom att hon sa att det var livmodersinflamation eftersom jag var öm på ett ställe. Urinprovet var bra förutom att det var många vita blodplättar. Men jag tvivlade på den inflammationen.

Nu har det börjat igen med ryggvärk och svårt att kissa, Det känns som när man skulle börja föda barn sådan ryggvärk är det.

Vart ska man vända sej när man misstänker att det är något med njurarna

Marinas Mix
2012-10-12 08:00
1

1177 svarar på allt och kan dirigera dig rätt i vården.

Krya på dig

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Maria
2012-10-12 08:09
2

Njurbäckennflammation?

Du ska söka vård snarast tycker jag.

/Maria

mongu
2012-10-12 08:29
2

Håller med om att du ska söka vård direkt. Gå inte med de här symptomen. Att det var för mycket vita blodkroppar i urinen visar att det var en inflammation.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Lillamor
2012-10-12 09:09
1

Tack för era svar, kommer ringa 1177 om jag fortfarande har ont i eftermiddag. Nu ska jag till PROs stuga och ordna med lite cirklar ifall jag blir så dålig att jag inte orkar sedan.

IaMiaMaria
2012-10-12 19:38
0

Diskbråck tänkte jag på då jag läste om dina problem. Det kan ge problem med att kissa om en disk trycker på nerven.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

[sakring]
2012-10-12 22:11
0

Njurbäckeninflammation eller njurstenar.