Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettsmärta-och-värk
Läst 4119 ggr
scholten
2012-09-02 17:28
8

höftproblem

jag har sen flera år tillbaka (3-4år) haft problem med höfterna. vissa dagar är det svårt att stå ut med smärtan. problemen blir värre vid träning eller när jag sitter still för länge och sedan ställer mig upp. det ska påpekas att jag hade höftdysplasi(för er som inte vet, googla) när jag föddes, men läkarna säger att allt står rätt till. jag har blivit röntgad, varit hos sjukgymnast, kiropraktor och fått mig sagt att jag hade inflammation i ett muskelfäste i höften. fick då antibiotika men det hjälpte inte.

jag tror fortfarande att det är dysplasin som spökar, någon som har nån annan ide?

Maria
2012-09-02 17:58
7

Då kan du väl googla själv.

Det hade varit trevligt om du förklarat lite vad höftdysplasi är för de som inte vet det.

/Maria

IaMiaMaria
2012-09-02 23:45
0

Det klan mycket väl vara det som spökar. Har själv problem med min höft även fast det inte är något fel med enligt läkare. Föddes också med det och nu har jag problem med att den värker och klickar och klonkar.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Denna kommentar har tagits bort.
Maria
2012-09-03 14:44
1

Jag klagar så mycket jag vill inne på denna sajten.

Min uppmaning var till för att du kanske får mer svar om du förklarar dig bättre än att be andra googla.

/Maria

mongu
2012-09-03 16:56
3

Det kan va det som spökar för dig allt beroende på hur allvarligt du haft det. Sen håller jag med om att det är bra att förklara lite vad det är än att uppmana andra att googla.

Det ger ett nonchalant intryck tyvärr. Så vill man att nån ska svara så får man nog va lite mera ödmjuk.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!