Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1507 ggr
[SporeDiatrymisss]
0

Ingen annan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är den ENDA som inte äter godis på rasterna i min klass.

Lärarna i min klass har förklarat JÄTTEMÅNGA GÅNGER hur dåligt godis och annat blask skadar kroppen och ÄNDÅ så det första 5:orna och 6:orna gör på rasten efter förklaringen, det är att ÄTA EN MASSA GODIS OCH ANNAN ÄCKELBLASK!!!!!!!!! DX DX DX DX

Nu gör de mindre sånt och det håller på att försvinna, men jag är den ENDA som har normal/undervikt i min klass bland tjejerna och leon har oxå undervikt fast han är kille.

Men tuggumi i klassrummet finns FORTFARANDE. ÅÅÅÅÅÅÅJAGBLIRSÅIRRITERAD!!!!! Den som sitter bredvid mig på samma bänk i klassrummet, den KLADDAR FAST SINA ÄCKLIGA TUGGUMIN PÅ UNDERSIDAN AV BÄNKEN!!!!!!! AAAAAAAAAAA!!!!! och jag har oturen att gå i sämsta klassen i skolan (och möjligen NÅGONSIN) och så råkar jag vara den ENDA som sköter sig DX DX DX :,-( *gråt*

Någon som känner igen sig? :-(

Fridaaaa
0

Godis och sötsaker är dessvärre oftast ett beroende, och då spelar det ingen roll om någon säger att det inte är bra eller liknande.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Jag är född på 60-talet och det här med tuggummi under bänkar och stolar är inget nytt. Det fanns då också.

Vi åt också godis i den mån vi hade pengar. Vi hade ett konditori bredvid skolanoch det var väldigt poppis att handla där. Hade man lite pengar så delade vi på ett vitt bröd.

När min son gick i mellanstadiet så hade de en kiosk på skolan som sålde dricka och godis där eleverna växlade om att hjälpa till. Helt galet.

Han är född 84.

/Maria