Illamående
Jag har tidigare haft en riktig "plåtmage",
Har under de senaste månaderna börjat få besvär efter
att jag vid olika tillfällen tagit Treo och efter glögg eller
ett glas vin.
Vaknar dagen efter med magknip, det suger som vid
magkatarr men det jobbigaste är jag mår fruktansvärt
illa, Det blit lite bättre om jag ligger stilla och blundar
men klarar inte att vara uppe någon längre stund,
Att på TV se någon som sitter och äter eller att det pratas
om mat gör mig bara ännu mera illamående,
Det håller på något dygn men går sedan över.
Är det magkatarr, gallan ?? Någon som upplever samma
sak ? Tack på förhand,

Både Treo, glögg och vin kan ge såna symptom tycker jag. Det är ganska starkt för magen så jag tror på en retning av magens slemhinna.
Vet inte om du tagit mycket Treo nu ett tag eller om det blivit mycket glögg och vin. Testa med att va lite snäll mot magen så får du se om det hjälper.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Håller med mongu. Testa att vara snäll mot magen ett tag.
Behöver du smärtlindring så ta hellre Alvedon eller Panodil.
Jag hade magsår i somras och jag hade väldiga besvär med illamående och jag gick ner en massa i vikt.
Treo eller alkohol var inte ens att tänka på.
/Maria

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Förstår inte riktigt svaret i inlägg 3……???
#4 Jag hälsade på en gammal vän som kom in med en ny skepnad, så av artighet så hälsade jag,
Trådskaparen heter ju melinda 123 och du melinda1234.. Är det så att det är samma person bakom denna nick, så finns det regler för sajten att endast en nick är tillåten att andvända på denna sajt.
Mvh medde Medarbetare på Hälsa iFokus
Varför svarar melinda 1234, melinda123 som startade tråden? Det är två olika användare och vi tillåter inte att man skriver med flera nick.
TS, se detta som en varning då du är genomskådad.
/Maria
#6 Inte första gången dubbelnickar glömmer av sig med vilken dom skriver…Hahha kul att se gamla bekanta som tror sig vara dolda göra tvär bort dig… .
Kramen bumbleboo

Vad tröttsamt detta är, varför kan man inte bara va sig själv? Av vilken anledning måste man ha två nick?
Sen att tro att ingen genomskådar det hela är bara rent skrattretande
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
jag hade stora problem med magen,men så tog dom prov på laktosintolerans,det visade att jag inte tål laktos.