Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 1210 ggr
Maria
2

Julbord

Idag ska jag på Julbord med jobbet till Tofta herrgård (ligger på vägen mot Marstrand) Det är ett underbart ställe med fantastisk mat även om julmat inte tillhör mina absoluta favoriter.

Brukar ni gå på Julbord förutom hemma?

/Maria

Leffe
0
Maria
0

Ja, tack. Framförallt så är det ju så kul att komma ut och träffa alla arbetskamrater. Vi blir nog drygt 25 personer tror jag.

/Maria

[GunillaF]
0

Ha det så trevligt och njuuuut!Glad

Det är lite olika från år till år om jag går ut och äter julbord. Trodde det skulle bli så att jag skulle ha möjlighet i år, men det verkar inte så just nu iaf.

Maria
0

Jag har preparerat mig med medicin mot illamåendet. Det vore ju trist om man inte kunde äta någotSkrattande

/Maria

mongu
0

Va kul! Nej här blir inget julbord mer än vårt här hemma. Det är många år sen nu som jag hade ett arbete som bjöd på julbord.

Det är också en sida som sjuk att man hamnar vid sidan om. När och om man sen inte kommer tillbaka utan får sjukersättning eller annat så är man helt borta.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Sisa]
0

Vi har ätit två julbord i år..och har ett tredje på gång!  Kanske man ledsnar på julmat innan det blir julafton Obestämd

Någon som provat IKEAS julbord..ganska enkelt, men billigt och skapat av Tina Nordström!

Hoppas Du har det trevligt, bumbleboo!  Glad

Maria
0

#6 Min son och hans kompisar har som tradition att äta julbord på Ikea som en kul grejSkrattande

/Maria