God dag!
Det var ett tag sedan jag såg en god/morgon/dag/kvälls tråd. Så jag tänkte starta upp en för i dag.
Hoppas ni alla vaknat till och känner ur utvilade efter en natt med felande tider. Nja inte är det felande, men jag känner mig så trött då man vaknade en timme fel i morse. Man kan inte låta bli att tänka på den andra tiden. Men som det inte var nog. Vaknade med en nackspärr urk! Känns inte alls kul att vakna på det sättet. Sen senare får jag lite "skäll" av min underbara dotter. Då kompisarna ska ut ett gäng på 10 ungar och ringa på dörrrar. För att säga bus eller godis.
Jag nobbade min dotter detta, och sa att det hänger du inte med på!! Opps vad sur man kunde bli, men jag tycker inte om att dom springer runt och ringer på dörrar enbart för att "tigga" godisar eller en slant. Är jag för hård som säger nej? Men man har ju hört grannar pratat om detta och hur trötta dom är på alla barn som ringer på och vill ha godis…Blandade känslor har jag innför detta, Hur skulle ni ställa er?
Hundarna ligger och slappar och bara har det bra, och jag ska nog strax börja tvätta och städa av hemma.
Jo en sak till. Detta med myntsamlandet. Nu börjar jag verkligen att gilla det här som iFokus gjort för oss alla medlemmar. Har fått blommor och budbärarare. Vilket är så helt underbart att få. För man blir verkligen så glad då man loggar in på iFokus och detta dyker upp på skärmen. man blir så varm inombords och själaglad! Så innan jag är klar för i kväll måste jag skicka lite blommor runt för att försöka sprida lite glädje.
Men med en risk att man glömmer någon så lägger jag in denna bild. Tycker den säger som det är sagt. En bild säger mer än tusen ord.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag på er alla.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Den här lappen som det nu skrivs om i aftonbladet fick min i brevlådan! Jag kan säga att hennes natt blev väldigt orolig, då hon inte vill på några sätt stöta sig med grannarna i huset. Det här var inte alls ett roligt skämt från radiokanalen. Har ni fått denna lapp och vad tyckte ni om det sk skämtet?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Fullständigt idiotiskt
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Goddagens alla.
Jag läste om den där reklamen som verkligen blev en flopp.
Här har det småregnat hela dagen och ingen ljusning i sikte.
/Maria
Reklam
God dagens Måndag o i vinter tid..
Fin dag till er som läser detta..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Idag blir det besök hos veterinären. En av mina katter har troligtvis urinvägsinfektion. Så nu är man uppe och inte ett dugg pigg. Det är alldeles för tidigt.
#7 Hoppas det går bra för lille kissen.
Idag ska jag på begravning. Mindre roligt men ett slags "Farväl"
En gammal god vän som har fått cancer i buksspottskörteln och det har gått väldigt fort.
Vi har honom kvar på våra väggar då vi har en hel del tavlor som han målat. Det känns bra.
/Maria
Egentligen är begravning något jättefint även om det är så sorgligt
#9 Javisst är det kluvet. Det är så fint oftast och detta är en borgerlig begravning. De flesta i kretsen runt honom är duktiga på att spela och sjunga så det kommer säkert att bli speciellt.
/Maria