Hälsa iFokus

Hälsa

Etikettallmänt-övrigt
Läst 4355 ggr
Maria
0

Samla Guldmynt

Här kommer en länk om en ny "iFokusfunktion"

Guldmynt

/Maria

medde
0

Jag har 12 styckenTungan ute

Men om jag skulle jämnföra mig med LeffeD så ligger jag kklart i botten och skräpar..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0
Maria
0

Jag har har 2Skäms Jag trodde att det var någon reklam varje gång jag såg ett innan jag fattade.

/Maria

medde
0

#2 NågraFörvånad Till att vara ödmjuk Herr LeffeD!

Har talat med LeffeD i luren, och hör nsätan hela tiden. Å ett Guldmynt! Nu har jag ditten och datten….Morr mutter….

Maria
0

Nu jäklar blir det tävling…heheSkrattande

/Maria

Maria
0

#6 Haha, jag döööörSkrattande Hur ska man kunna knappa in på det men mina ynka tvåCool

/Maria

Liz85
0

Har inga vad jag kan se? Fast kan kanske bero på att jag loggar in, kollar lite olika trådar på diverse platser och sen går för att göra annat eller fokuserar på någon spelsajt eller fb. Glad

Maria
0

#8 Det är då du kan hitta dem, när du hoppar runt på iFokus.

Du måste klicka på guldmyntet för att få det.

/Maria

Leffe
0

Guldmyntet kan tydligen komma när man är inne och tittar i olika inlägg eller skriver själv

Maria
0

Nu har jag tre, hehe

/Maria

Gittan
0

Jag har hittat ett!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Inte lätt att få tag i dom allt. Det LeffeD har då han far runt på iFokus verkar vara en form av doping!!! Dags att kalla in för en dopingkontroll.

Skämt o sido LeffeD är så aktiv och är inne nog så många timmar mer än en annan, och då får helt förtjänt mera Guldmynt. Men på det örat vill jag inte lyssnaFlört Så därför kallar jag det doping! (igen)

Lycka till LeffeD med samlandetTungan ute

Maria
0

Det går bättre än jag trodde. Nu har jag 10Glad

/Maria

medde
0

Men ojFörvånad Det tar sig.

medde
0

#16Tyst Snälla….

Lill-Kisse
0

En annan har släckt ned blicken för allt skräp ute i högra delen av bilden. Man måste sovra liksom och utestänga reklamen på något sätt. Då minsann lägger någon knipslug typ in slantar där, så att man ska lockas att titta just där.
Jag har alltså inte sett någon slant.

mongu
0

Jag har hittat ett enda litet Guldmynt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

mongu
0

Haha det hjälpte att skriva så kom det  ett till.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Maria
0

Det är ju riktigt kulGlad

/Maria

medde
0

Visst är det kul!

Gittan
0

Fyra.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Maria
0

35Cool

/Maria

Farwuq
0

54

Tungan ute

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
0

67Skrattande

Farwuq
0

Nu 55

Cool

Maria
0

Det tar sig.

57Oskyldig

/Maria

mongu
0

13 så jag knallar bara så sakta framCool

Ha en bra dag! Mongu.

christine79
0

Leffe, då har jag 21 mindre än dig. Snart 20 mindre än dig om det ploppar upp ett när jag har skrivit klart detta.

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

Farwuq
0

67

Flört

medde
0

#31 Vänd på siffrorna Draken..Så har du min skatt..

76 stycken. Måste nog ta kontakt med någon på näteverket och fråga om man kan få en till kista in på sin sidaFlört

Maria
0

70Glad

/Maria

[Asta]
0

Jag har reklam till höger som gör att jag måste alltid rulla ner för att se myntet om jag är längst upp vilket jag ofta är. Det orkar inte jag så jag klickar bara på myntet när jag råkar rulla ner och se det.

christine79
0

Du kan faktiskt prenumerera på en iFokus tjänst som gör att du får bort reklamen. Den kostar 20 kr per månad eller vecka. Kommer inte ihåg exakt.

Christine, Chris

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

Leffe
0
christine79
0

Aha okej. Tack leffeGlad

Christine, Chris

[Asta]
0

#35 - jo jag vet, men jag vill inte betala för att slippa reklam. Jag betalar gärna för tjänster, men inte för att slippa reklam. Låter säkert lite löjligt, men sån är jagGlad

Maria
0

Jag har också kvar reklamen. Jag stör mig inte alls på den faktiskt. ser den inte ens.

Det var förmodligen därför jag missade det här med mynten i början.

/Maria

Farwuq
0

Jag är också som blind för reklamen och jag aktar mig för att klicka på den.

Flört

[Asta]
0

Det är därför jag missar mynten fortarande. Jag tittar helt enkelt inte åt det hållet.

Men det gör inte något.

Leffe
0

#41 Nu ska jag göra lite reklam för sajter. Börja tippa på Bandy, Fotboll,Handboll och/eller Hockey iFokus. Där kan du vinna Insider eller ReklamfrittSkrattande

Maria
0

#42 Bra priser men man ska väl helst kunna något om sport antar jagFlört

/Maria

Leffe
0

"Sömmersketips". Behöver man veta hur lagen ligger i förhållande till varandra så kan man kolla i resp länksida. För där ligger lagen i tabellordning och inte i bokstavsordning

getbins
0

Har förmodligen inte en häst hemma i mitt stall.För jag fattar inte vart det ät jag ska hitta mynten.Min personliga sida..???

Kan man få lite "proffshjälp" här kanske…..;-)))

medde
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu blir inte min bild helt korrekt då jag har reklamfritt. Men du ser den blå rutan? I den kommer det in ett mynt lite då och då. Men eftersom jag har reklamfritt så har du en reklam som ligger ovanför myntrutan. Scolla lite ned så kommer du att se denna bild. Ligger det ett mynt i den runda cirkeln så klickar du på det.

christine79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på hur det ser ut när de ploppar upp.

Christine, Chris

getbins
0

Nu har även jag hittat ett Guldmynt.Trodde det var mer kompliserat än så.Jätte tack för ditt engagemang.

medde
0

Kul att du nu funnit ett mynt. Nu kan det bara bli flera i din kista.

Lycka till

christine79
0

#48 Varsågod!! Ha en trevlig söndagSkrattande

Christine, Chris